Tuesday, January 8, 2008

Nanni ilmoittautuu mukaan blogiin =)

Moikka teille koirakaverini =)

Nanni se täällä kirjoittelee ja kokeilee kuinkas tämä blogi oikein toimii =)....

Mitäs teille muille glenneille kuuluu ??? Mä olen ihan innoissani kun on tullut lunta!!! Mä RAKASTAN lunta vaikka se tassuihini kiinni jääkin. (emäntäni suihkuttelee tassuistani lumet pois kun tullaan ulkoa ja sillä siitä päästään)
Tänäänkin olin tuossa lähi maastossa emäntäni kanssa ja arvatkaa mitkä hepulit otin siellä???!!! Oli niin IHANAA juosta ja näyttää emännälle että kato kun mä tykkään tästä lumesta =).
Nyt varsinkin on kiva juosta kun ei oo masu tiellä painamassa ja muutenkin olen hyvin palautunut raskaudestani ja olen ylpeä siitä =).
Emäntäni tosin pelkäsi meneekö multa muodot kun olin raskaana, mutta ei menny, itse asiassa mulle tuli naisellisemmat muodot nyt kuin ennen raskauttani eli en oo enää niin "ruipelo" niinkuin mun emäntä tuossa taannoin sanoi, kuvitelkaa vähän....
Tosin toi mun turkki on hieman kärsinyt mutta kestän sen kuin glenni vain voi eli kyllä se siitä vielä hyväksi tulee kunhan mun "hormonit" hieman laantuu raskauden myötä.
Mun olis tarkoitus pistää yksi mun lapsistani ruotuun kun pitää kuulema vanhempiaan "varpaillaan" keksimällä kaikkea "kivaa" , no katotaan mitä pitää tehdä kun likka tulee lauantaina kylään. Katsastan ensin tilanteen ja katson sitten miten ojennan neitiä =).

Mutta siitä sitten tuonnenpana lisää ja nyt mä meen käymään "pissillä" ja meen sitten nukkuun joten ei muuta kuin, kirjoittelemisiin =)

Lumitassu terveisin
Nanni

No comments: