Monday, October 11, 2010

Elmeri kertoo vähän ittestään..


No niin, nyt sitten: mulla menee ihan hyvin kanssa, mitä nyt vaan huomenna revitään kulmahampaat alhaalta pois, mutta en oo katkera viälä ainakaan. Pikkuhampaita on lähtenyt kolme ittestään. Oon käyny mettässä monta kertaa, kivointa siellä on juosta niissä moottoripyöräurissa, mutta siinä tulee kyllä aika likaseks. Sitten kävin kolme kertaa äitin kanssa koiranpentukoulussa, osasin kyllä valmiiks monta temppua, istu, maahan ja se pupu, ne ainakin. Siällä ei ollu kun kolme koiraa mun lisäks, mutta ne oli tosi kivoja, ainoo että iskä kauhistu kun tultiin eka kerran kotio kun olin ihan veressä, kun siltä lapinkoiralta lähti hampaita. Kai luuli että olin tapellu. Tossa kuvassa on muuten mun kaveri Elli, se on bullmastiffi ja vähän iso, mutta kyllä mä sille pärjään. Mulla ei ole vielä paljoo koirakavereita, sen takia mä ootan kovasti sitä kun siskojen kanssa tavataan siellä pentutapaamisessa.

Tässä kuvassa on mun toinen kaveri, sillä on kumma nimi: Raa. Nyt me tullaan jo toimeen kun mä en aja sitä liikaa takaa, alkuun se kyllä murisi ja löi mua, mutta ei kynnellä.

Naapurissa on koira, se ei oikein leiki mun kanssa, oon viime aikoina pari kertaa menny niitten pihaan salaa, mutta äiti on kyllä ollu siitä vihanen. Pitäis kuulemma aina mennä kun se huutaa nimeä, mutta en kyllä viitti. Korkeintaan jos sillä on jotain namia. Siellä koulussa muuten sai niin paljon na
mia ettei ikinä ennen, sen takia vois mennä vielä johkin kouluun. Tässä tulee vielä pari kuvaa. Nähdään! t. Elmeri













3 comments:

Kennel Meomodo said...

Hih, sä näytät melkein samalta kun mun isoveikka pienenä, oon nähny kuvia:) Mut miksi ihmeessä sulta revitään kulmahampaat pois? Kuulostaa aika kamalalta! Multakin on lähteny jo aika monta hammasta, ylhäältä ja alhaaltakin, kulmahampit on kyllä vielä tallella.

Nähdään sunnuntaina!

Tinka

Elmeri said...

No oikeesti ne otetaan pois nukutuksessa, kun mulla tulee reikä kitalakeen kun se hammas ottaa siihen, ja jos sitten uudet hampaat kasvais paremmin, t. Elmeri

Kennel Meomodo said...

Ahaa:) Meidän siskolla Sannillakin taitaa olla jotain sellasta samaa juttua.

Sunnuntaihin:)

Tinka