Friday, October 8, 2010

Siis mä en kestä!


Joo - mä en kestä tätä! Äippä toi meille kotiin uuden häkin ja sanoi että se on Tinkan! Häkki tarkoittaa ainakin mulle näyttelyyn lähtöä ja en kestä että Tinkalla on kans oma häkki ja sekin pääsee kaikkiin kivoihin paikkoihin!


Mä menin tietty sinne häkkiin heti ekana, ängin Tinkan ohi ja meinasin et jos jään sinne niin se on mun häkki. Äippä sit käski mut pois sieltä ja antoi Tinkan mennä sinne. Sit se vielä antoi sille herkun että sillä ois kivaa siellä häkissä. Tää on siis niin väärin! 


Mä sit vaan mulkoilin Tinkaa häkin ulkopuolelta, äippä pisti vielä häkin kiinni et Tinka saa olla rauhassa ja tutustua häkkiin ilman mua. Mua siis ärsytti ihan mielettömästi.


Kattokaa nyt kuinka ylionnelliselta toi tiitiäinen näyttää??  Se varmaan jo tietää et sillä on kivoja reissuja tiedossa äipän kanssa. Tai ehkä se ei vielä tiedä, se näyttää itse asiassa tolta lähes aina... No, mun oma häkki on kyllä onneksi vähän isompi, siellä mä mahdun paremmin olemaan.

Ihan lohdutukseksi äippä sanoi mulle että kolmen viikon päästä MINÄ pääsen lähtemään näyttelyreissulle ja Tinka jää kotiin.  Hyvä ettei kaikki kiva tapahdu vaan Tinkalle:)

Romeo

No comments: