Wednesday, January 23, 2008

Lunta ja salaisuuksia


Jee!
Toivottavasti teillä muillakin glenni-veljillä ja siskoilla on nyt talvi! Just olin äipän kanssa pitkällä lenkillä ja oli ihanaa pistellä menemään lumihangessa. Oikeen taisin villiintyä... ja äipän mielestä olin unohtanu (taas) et miten hihnassa kuljetaan. No enhän mä tietty unohtanu, periaatteessa...

Mun äippä on hirvee hössöttämään. Nytkin se hommas mulle häkin ja joka päivä ollaan harjoteltu siellä olemista. No kai mä nyt siellä kiltisti makailen kun tiedän että herkkuja on tulossa, heh! Ja muutenkaan se ei ollut yhtään pelottava juttu, enhän mä pelkää mitään. Itse asiassa siitä häkistä on tullu mun tärkeiden asioiden turvapaikka, mä vien sinne kaikki luut ja tärkeimmät lelut. Sieltä kukaan ei vie niitä multa.. äippä kyl just ja just mahtuu häkkiin kylään (miettikää vähän, se änki ittensä sinne mun kanssa, ihan pimee!). Mä vein sinne mun isoimman nallen turvamieheksi, kaiken varalta...

Mä tiedän muuten salaisuuden... meillä on yks kaappi, jossa on ihan varmasti just mulle tarkotettuja juttuja. Superherkkuja ja uusia leluja! Melko ärsyttävää, kun en osaa vielä avata sitä kaappia. Äippä sanoo et ne on mun synttärilahja. Mitkä synttärit, häh? Eihän mulla ole koskaan vielä ollut synttäreitä, mistä mä voin tietää mitä ne tarkottaa. No, mut eiköhän se vielä selviä.. Mut en millään jaksais odottaa!

Nyt taidan kyllä mennä iltaunille. Hyppään hetkeksi äipän ja iskän sänkyyn, mut ei siellä kyllä voi koko yötä nukkua. Ne potkii mua muuten koko yön, kuulemma oma vika kun makailen siellä jalkojen päällä enkä omassa punkassa!

Toivottavasti toi ihana valkoinen lumi säilyy ja saadaan kaikki nauttia siitä edes jonkun aikaa.

Lumitassuisin terkuin
Romeo

No comments: