Tuesday, March 23, 2010

Mene pois, hammaspeikko!

Tervehdys taas!

Mä en teistä tiiä, mut mun äippä on jotenkin päättäny oikein kunnostautua hampaiden hoitamisessa, sen omista en tiiä, mut mun hampaiden ainakin. Ja arvatkaas mitä, mä tykkään hampaiden pesusta, koska mulla on kananmakuista hammastahnaa! Äippä sanoo mulle vaan että hampaat, niin tiedän heti mitä se tarkottaa. Äippä jopa nauro mulle tänään, kun aloin heti lipoa kielellä...niin herkkua on hampaiden peseminen;) Kannattaa teidänkin kokeilla jos ette oo vielä vannoutuneita faneja.

Ihan sivuajatuksena, antaakohan äippä mulle hammastahnaa näyttelyissäkin, kun se sanoo hampaat... yleensä niitä on kyllä vain näytetty jollekin vieraalle sedälle tai tädille?!

Mut takas asiaan, tietty mä saan sit kans syödä hammasherkkuja, kirjaimellisesti. Ensin en ihan täysin syttyny näille syötäville hammasharjoille, possunkorvat ois esimerkiksi paljon parempia. Mut kyl nää menee, ainakin saa purra ja jäystää ihan täysillä.


Eipä mulla tällä kertaa muuta kuin muistakaahan tekin siis vaatia kananmakuista hammastahnaa!

Romeo

No comments: