Wednesday, March 3, 2010

Sohvakoira

Helmi on oppinut toimimaan entistä ovelammin. Puoli minuuttia ennen tämän allaolevan kuvan ottoa olin keittiön puolella ja kuulin pienen rapsahduksen. En ajatellut mitään tapahtuneen,ainahan noita rapsahduksia kuuluu. Kun käännyin huomasin sohvanvaltaajan.

Helmi, jolla muuten ei ole sohvalle asiaa, päätti pistää olonsa lokoisaksi ja mennä humpsahti sohvalle. Ja näytti ottaneen ihan kunnon asennonkin.
Sen verran näky huvitti, että piti kaivaa kamera ja ottaa kuvallinen todiste. Sitten koira sai häädön sohvalta. Aika julmaa.

2 comments:

Kennel Meomodo said...

heh, olitpas ovela. Toisaalta sohva on kyllä houkutteleva paikka lötkötellä. Mulla on onneks lupa siihen... ja saan nukkua sängyssäkin jos haluun:) Tosin öisin mua kyl aika paljon potkitaan niin lattia on hyvä vaihtoehto...

ElsaGee said...

Me ollaan niin ovelia ! Mä valtaan kielletyn nojatuolin öisin:) Kun kuulen, että emäntä tulee aamuisin alakertaan, kuuluu vain "pomps" ja minä makoilen lattialla silmiäni siristelen. Hohhoijaa Huomenta. Pari kertaa vain olen jäänyt kiinni itse teosta. Heh.