Friday, August 29, 2008

Sandy täällä taas moi!!

Heippa vaan kaikille..
Mulla on taas tänään jotain erikoista tiedossa, kun kuulemma ollaan menossa eläinlääkäriin ja puhuivatpa ihmiset jotain rokotuksistakin.. Mitähän se on? Toivottavasti jotain syötävää..
Olen oppinut tosi hienosti tuon ulkona käymisen! Mamma tai pappa puoliväkisin raahaavat minut pihalle (useimmiten) monta kertaa päivässä ja koska leikki on varmaan niitten mielestä ihan huippukiva, niin minä tyttöhän laitan jarrut päälle nykyään jo eteisessä, viikko sitten pääsin rappusille asti ja sitä ennen yleensä vasta meidän pihasta poistuessa.. Mutta luulen, että mitä aiemmin, sitä kivempaa ihmisillä on.. Ei tarvitse tuhlata aikaa "esileikkiin"..
Sitten olen oppinut senkin, että siinä vaiheessa kun näen (ihan kuin en muka koko ajan tietäisi?? minähän vaan testaan/leikin) että ovat oikeasti taas lenkin tarpeessa, juoksen melkein koko matkan tosi hienosti ja välillä vaan vähän haistelen kaikkia kauniita kukkia ja toisten koirien hajuja, mutta sitten taas pikapikaa matkaa jatkamaan.. Lenkin aikana minä "muka pissin" muutaman kerran, mutta kuka nyt märässä ja kuraisessa haluaisi kykkiä?? Eli ihanaan, lämpimään ja kuivaan kotiin saavuttua voin vihdoin vapauttaa rakkoni ja suoleni ja tehdä tarpeeni joko sanomalehdelle tai sen viereen!! Kakkiminen sanomalehdelle ei ole mielestäni hienojen tyttöjen hommia, vaan mielummin ihan siihen viereen vaan.. Yleensä revin lehden sivuun, ennen kyykistymistä, ettei vaan mene siihen päälle.

No, totuuden nimessä.. teen välillä tarpeeni kyllä uloskin, mutta nyt viime päivinä vasta oikein tajusin, kuinka kätevää se oikeasti on vasta kodinlämpimässä.. Siitä voi sitten heittää itsensä suoraan päiväunille tai mikä nyt milloinkin sattuu huvittamaan!

Olen kovasti ruvennut testaamaan mammaa ja pappaa! Eli kun välillä tuntuu, että voisinhan minäkin yhtä hyvin päättää meidän "perheen" asioista, saataisiin ainakin enemmän tuota koiranäkökulmaa kaikkiin asioihin.. Ruokaa voisin saada paljon useammin ja enemmän, maata saisin missä haluan, milloin haluan, ulos ei tarvitsisi mennä ollenkaan, paitsi riehumaan kamujen kanssa.. saisin repiä sukkia, housunlahkeita ja kaikkea muuta turhaa mielinmäärin..
En vaan ollenkaan ymmärrä, miksen saisi tehdä sitä?? Kun kuitenkin olen "suurin", kaunein ja viisain koira maan päällä, vai??

No, kerron siitä lääkärikäynnistä myöhemmin..
siitä tulee varmaan tosi hauskaa!!
Sillä eihän nyt kukaan voisi tehdä minulle mitään kurjaa tai tylsää..

Sandy "suuri" (M. Suzan Mignonne)

No comments: