Saturday, August 9, 2008

Hei taas, Sandy tässä..

Taas tuli mieleen pari juttua, mistä on ihan pakko kertoa, ihan lyhyesti vaan..
Mamma ja pappa on saaneet iltaviihdykettä, kun mulle tulee iltaisin (yleensä ennen nukkumaanmenoa) semmoinen ihan ihmeellinen vimma juosta ympyrää makuuhuoneessa!! Se on aivan älyttömän hauskaa ja ilmeisesti mamman ja papankin mielestä, kun ne yleensä nauraa mulle ja siitähän mä innostun vielä lisää.. Mulla on semmoinen "melkein luola" mun "vanhempien" sängyn alla, kun niillä on sellainen laatikko siellä ja sinne jää just sellainen sopiva rako mistä mä pääsen juoksemaan ympyrää.. Sit mä yleensä piilotan mun pehmotkin sinne luolaan, ettei niitä vaan kukaan varasta! Niitähän pitää kuitenkin joka ilta vähän kurmuttaa ja silloin ne saakin kyllä sellaista kyytiä, että..

Yritin tossa vähän (mamman ja papan mielestä aikalailla) pomotella ja uhitella mun ihmisille, mutta eipä kannata paljon purra, siitä ei hyvää seuraa.. mamma ei ollut huomaavinaan mua vaikka sitten kuinka haukuin hampaat irvessä ja loppujen lopuksi, kun purin mammaa jalkaan se huusi tosi kovaa (tai vinku), ni sit vasta tajusin, että sitä taisi sattua.. Pappakin ärähti, kun rupesin sitten sitäkin puremaan.

Pitää aina välillä kokeilla.. eihän sitä muuten tiedä mita saa ja mitä ei saa tehdä!

Ruokahalu mulla on kasvanut tosi paljon ja syön nykyään kaiken, mitä kupissa on.. Tavaraa sitten tulee kyllä uloskin, eikä aina edes pihalle vaan milloin minnekin..

Lyhyillä lenkeillä käydään useamman kerran päivässä, kun mamma ja pappa ihan ehdottomasti tahtoo ja niitä mä sitten taluttelen tuolla kylillä (korttelin ympäri). On se kumma, ettei ihmiset osaa mennä lenkille ihan itsestään, vaan mun täytyy mennä näyttämään niille tietä!

Otan oikein hihnan suuhuni ja talutan niitä!! Näyttää kuulemma hassulta, mutta eihän ne muuten mihinkään löytäisi, jos en minä näyttäisi tietä!!

Kuulemisiin..

Sandy (M. Suzan Mignonne)

No comments: