Saturday, August 9, 2008

Mun remonttimies

Hei!

Vähäks ihana lukea teiän muittenkin glennien juttuja, kyllä me aika samanlaisia ollaan. Vaikka mä kyl oon jo iso poika enkä tee mitään pentujen juttuja...

Mulla on ollu tosi jännä viikko, vaikka äippä ja iskä onki jo ollu töissä. Meillä on vieraillut sellai mies omituisissa haalareissa! Kuulemma remonttimies ja sen tehtävä olis laittaa kotia kuntoon. Musta kyllä tuntu et se oli tilattu ihan mua varten, ettei mulla ois päivisin niin tylsää. Se mies kun tuli ekan kerran, niin iloistuin tästä yllätyksestä suunnattomasti ja toivotin sen pusuin tervetulleeksi, niinkuin kaikki muutkin jotka tulee meille. Äippä vähän naureskeli, ettei musta kyl sais vahtikoiraa tekemälläkään.. No joka tapauksessa, se mies siirteli tavaroita ja konttaili pitkin lattioita muka laittaen jotain listoja, olipa kiva touhuta sen kanssa! Välillä nuolin sitä korvastakin, kun olin niin iloinen kun se leikki mun kanssa, vaikka ne leikit olikin vähän hassuja. En oo tollasia leikkejä ennen leikkinytkään. Aloin jo joka päivä oikein oottaa, et millon se tulee. Mut nyt äippä sanoi, ettei se tuu enää ensi viikolla. Remontti on kuulemma valmis.

No, arkeen siis taas palataan. Mut sitä ennen lähen leikkimään mun staffi-bestiksen kanssa ulos:)

Romeo

No comments: