Monday, August 11, 2008

Melkein "yksin kotona"..

Hei taas kamut..

Olin tänään todella reipas (taas kerran), kun pappa ja mamma lähtivät töihin, eikä kukaan aikuinen vahtinut mua kokopäivänä! Niiiin, olihan mulla tietysti nuo ihmisveljet kaverina, mutta kun mammakin epäili, että voikohan niihin edes luottaa.. Vanhin pojista, jonka "piti" ottaa päävastuu minusta, nukkui puoleen päivään, HÖH! Onneksi sitten nuo kaksi nuorempaa oliva thereillä ja leikkivät mun kanssa. Sain ruokaakin ihan oikeaan aikaan, kun mamma töistä soitti ja ilmoitti milloin oli aika. Sitten pääsin ulos useampaan kertaan ja siivosivat pojat kakatkin ihan oikeaoppisesti pois.. Aamulla vain sain aikomoiset shokin, kun pappa oikeasti vain lähti ja jätti minut ihan yksin vartiksi!! Mamma heräilikin sitten melkein heti, mutta kun en ollut uskoa silmiäni, että niin ne vaan vuorollaan menivät, eivätkä ottaneet minua mukaan!! Sanoivat kyllä, että ollaanhan me harjoiteltu, mutten minä vaan muista!! Papan mentyä vinguin ja haukuin jonkin aikaa, mutten sitten mamman mentyä enää jaksanutkaan ja olinkin ihan tyytyväinen siinä vaiheessa, kun pojat vihdoin heräsivät ja tulivat aamiaisella..

Että silleen.

No, huomenna kuulemma alkaa koulu ja koko talo tyhjenee.. Saattaa olla aika outoa, kun on vain radio seurana siihen asti, kun pappa tulee ruokatunnilla töistä kotiin. No, mamma tuleekin sitten jo kahden aikaan.. Enköhän minä reippaana tyttönä selviä siitäkin päivästä!!?

2 comments:

Kennel Meomodo said...

Hei Sandy!
Muista sitten ettet pureskele huonekaluja tai kenkiä tai muuta sun perheelle kuuluvaa. Niistä saa satikutia:)

Kannattaa vähän leikkiä ja sitten nukkua suurin osa ajasta. Sillee päivä menee tosi nopeesti.

Romeo

Sandy said...

Hei Romeo!

Niinolen tehnytkin.. Olen ollut tosi reipas tyttö, enkä ole yksin ollessani rikkonut yhtään mitään. Enemmän tuhoja teen ihan perheeni silmien alla.. Taidan vaan haluta saada huomiota ja testata rajoja? Vai miksiköhän silloin tulee revittyä vaatteista, varastettua kenkiä ja kaikkea muuta, mistä mamma ei niin kauheasti ilahdu?