Friday, August 8, 2008

Moro täältä Mansesta, nääs!

Heippati rallaa!!

Vihdosta viimein iskä antoi mulle avaimet onneen... siis päästi tänne blogiin toteuttaan itseäni ;o)

Joo, mun tosiaan piti jo aaaaajat sitten alkaa kirjoitteleen, mutta eipä saanut iskä asiaa aikaiseksi!? Eli mä olen LenniMax alias Lenni alias Lemppu jne... noi kaks on antanu mulle hurjan monta nimee, mutta kiltisti tottelen niitä ihan kaikkia!! Onneks mun nimeks ei tullu 'Istu' tai 'Paikka' saati 'EiSaa', kuten muutama naapurin koira on kertonu omia nimiään!! Aika pian (5.9.) on sit jo vuosi siitä kun näin ekan kerran päivän valoo... tai niin noi vanhemmat väittää. Ite en ihan varmaks asiaa muista, mutta siitä olen varma, että ulkomailla se tapahtu! Tänään katselivat Jatsi setän tykönä Lempäälässä jotain lipunkanto ohjelmaa, missä oli hirveesti ihmisiä ja valoja... ne sai kummallisen "Lenni, kato tossa on Irlannin joukkue" -kohtauksen ja halus mun katsovan telkkariin!? Ei mua paljon kiinnostanut kun leikin mun hyvän kaverin Akun, sellasen kivan kultasennoutajan, kanssa.

Meillä on aina Akun kanssa tosi kivat leikit ja molemmat saa hammasta aika kivasti ja kuolassa ollaan kumpikin! Meistä se on tosi kivaa eikä tajuta miks vanhemmat nauraa mun tukalle?!?! Mulla on muitakin 'hyvää päivää' tuttuja, mutta kauheen moni ei oikein meinaa ymmärtää mun huumoria... ne on vähän erikoisia! Lenkillä iskä ja äiti aina juttelee tosi mukavien ihmisten kanssa jotka rapsuttaa mua. En ole ihan varma, mutta muistan usein kuulleeni, että ne juttelee mun päästä... siis siitä miten iso se on! Voin kertoo teille kaikille, että se on JUST SOPIVAN KOKONEN!!! Sopii tulla sanoon jotain muuta... mä kyllä uskon ;o)

Tosi ikäviä kavereita on joitain, siis sellaisia jotka alkaa heti rähjään. Mä en niistä välitä pätkääkään! Suurinosa niistä ei ole edes mun aamupalaksi sopivia ja osa kelpais ehkä just päivälliseks! Onneks kotona on aika mahtavat safkat, eli ei mun tartte alkaa todisteleen mitään; olen kuitenkin paras tällä kulmakunnalla!

Arvatkaapa mitä? Nyt äiti ja iskä on ostaneet meille uuden talon!! Se on sellanen vanha 'pitsitalo', niinkun ne sitä kutsuu. Siellä on muistaakseni 3240 m2 tontti missä saan kuulemma mennä ihan niin kuin itseä huvittaa!! Me käytiin siellä jo pari kertaa katsomassa ja mä vaihdoin pari sanaa naapurin koiran kanssa, mutta en häntä vielä tavannut. Me muutetaan sinne heti kun ollaan saatu meidän nykyinen asunto myytyä. Tykkään kyllä tästäkin paikasta tosi paljon kun täälä on niin hurjan paljon lapsia jotka paijaa mua koko ajan! Varmaan tosi hienoo sit kun on valtavan kokoinen ihan ikioma piha!! Sinne ei tarvi kenenkään tulla määräileen ;o) Mä olen kehittänyt tuota äänen käyttöä aika tehokkaasti ja kaikki ihailee mun komeaa ääntäni. Välillä tulee hieman komennettua äitiä ja isää, mutta aika harvoin... on ne kuitenkin tosi kivoja ;o)

Tyttöystävää vaan kaipaan, kun äiti ei millään suostu mun kans touhuaan juttuja... En tajua miks ne kieltää, kun haluun vaan pelkkää äidin parasta! Isin mukaan en kuitenkaan sitä saa :( No, parempia aikoja odotellessa me varmaan hoidetaan toi muutto ensin ja sit on ollut puhetta jutella Leenalle jatkosta... On kuulemma mahdollista, että saisin kaverin!!

Toivon kaikille oikein sateisia kelejä, että saa vaan maata kotona lämpöisessä ja kuivassa!

Rakkain terveisin,

-lemppu-
assisted by daddy ;o)

No comments: