Saturday, August 9, 2008

Kuin glennille tehty


Hei!
Olin mun kaverin luona leikkimässä ja sen äiti oli tehty ihan selvästi sellasen glenni-altaan niitten pihalle! Koska järveä ei ollut näkyvissä, niin loikkasin sitten kivojen asetelmien läpi suoraan sinne altaaseen:) Olihan mulla ihan järjetön hiki kun olin jo pari tuntia juossu ja kisaillu mun kaverin kanssa! Mun äippä kyllä oli jotenkin turhautunut ja sanoi ettei se ole koirille tehty vaan se on koriste. Mut enhän mä nyt voinu ymmärtää väärin, se oli just mulle sopiva, kattokaa vaikka!

Nyt oon kyl ihan poikki kun oltiin kylässä jotain kolme tuntia enkä sinä aikana tainnu ottaa lepoasentoa kertaakaan. Taidanpa nyt sitten käpertyä omalle tyynylle pitkille yöunille, nähkäähän kaikki glenni-ystävät hauskoja leikkiunia!

Romeo

No comments: