Sunday, August 24, 2008

Koiria, koiria, hirmusti koiria = näyttelyssä:)

Hei!
Me oltiin tänään Valkeakoskella näyttelyssä. Olin kesän aikana jo melkein unohtanutkin tämän touhun. Näyttelyissä olis aina mielettömästi kavereita, äippä ei vaan anna mun leikkiä niitten muitten kanssa, höh!

Tuomari tykkäs selkeesti glenneistä ja mustakin. Yritin olla kova poika ja päätin että hampaita en kyllä näytä. Sit se kommentoi että ihanan temperamenttinen, onhan toikin tietty yks näkökanta asiaan, ei vaan ihan se mitä hain...

Leena-mamman Taavi oli mun kilpakumppani. Tuijottelin sitä välillä pahasti, mut ei se auttanu. Se oli parempi ja siitä tuli vielä valiokin! Kyllä mustakin joku päivä... mutta tietty oon onnellinen Taavin puolesta, nyt ei ainakaan enää tartte kilpailla serteistä sen kanssa, hih.

Ens viikonloppuna mennään kuulemma taas näyttelyyn, mitäköhän metkuja mä sinne keksisin? Niitä en taida kyllä nyt kertoo, jätän ne äipälle yllätykseksi:)

Romeo

No comments: