Wednesday, March 25, 2009

Riiviö

Moikka taas kaikki!!
Ihmiset on oikeesti hölmöjä ku ei tajuu et se leikki missä mä oon peto ja ne saaliita on kiva, mun mielestä :)
Aina ku alkaa liikaa järsii jotai ihmistä ni joutuu jäähyilee, sit meen nurkkaan mököttää ku ei muutakaa tekemistä....Tai sit toi Toni poika nostaa jalat sohvalle niin ettei pääse niihin käsiks ku en vielä osaa/pysty/jaksa hypätä niin korkeelle.
Mun Iskä on menos aina mun petiin ja sitä kyllä saa näykkästä mut sekin sanoo seis sit kun ei saa :(
Päivällä ku tulin ulkoo oli mulla glennihepulikohtaus. Toni poika pelas ni mä kävin haukahtamas siinä vieres ja sit täysillä pakoon :))
Tänää kun olin iltalenkillä äiskän ja iskän kanssa ni vastaan tuli nyt jo tuttuja isoja koiria ja sit yks sellane pienempi joku chihuahua tai joku mut se ei mua paljon liikuttanu oli vähä rotan näkönen ;)
Isommat koirat on paljon mukavampii, mun lenkillä tulee usein vastaan kaks jotai saksanpaimenkoiraa, iskä ainaki sanonu et ne on, Nelson ja Emma. Niitten kans en vielä oo ollu nenät vastakkain ku niitten äippä sanoo et oon muka pieni, pyh pah.

No comments: