Sunday, March 22, 2009

Hammaskeiju

Terve kaverit!

Aattelin vähän kertoilla kuulumisia pitkästä aikaa. Ikää mulla on jo hurjat 5kk. Alan olla aika iso poika, painan kuulemma jo 12 kiloa. Kuulemma alkaa käydä jo kunnon päälle nostella mua esim rappusista ylös. Mä en muuten tykkää yhtään rappusista, ainakaan niistä mitkä meidän kellarissa on!

Mun hampaita vaivaa joku ihme juttu, ne tipahtelee pois yksi toisensa perään. Tän viikon aikana lähti kaikki kulmahampaat. Voitteko kuvitella miten vaikeaa on retuutella kaikkea ilman kulmahampaita. Noi mun ihmiset kuitenkin sanoi, että kyllä sieltä uudet jo kuulemma näkyy, että ei hätää. Osa mun hampaista on tallessa tossa pöydällä, oottelen josko hammaskeiju ne veisi ja toisi tilalle vaikka possunkorvan tai herkkuluun!

Oon aloittanut koulunkin tossa muutama viikko sitten. Siellä on aika iisejä juttuja opiskeltu vielä, niin kuin istumista ym. Musta siellä pitäisi keskittyä leikkimiseen! Oonkin osoittanut mieleni siellä aika vahvasti, koko ajan olis hinku päästä kaverien kaa peuhaamaan. Se vaan on harmi, että ne muut kaverit siellä on tosi pieniä, jotain miniatyyrikoiria, ja mä oon kuulemma ainakin 3 kertaa isompi kuin ne. Joten ei me päästä aina ihan kunnolla leikkimään, kun en mä tajua oikein varoa niitä. Höh! Mut on ne silti aika kivoja kavereita.

Ai niin, ja loppuun vielä yksi kuva, luettiin "iskän" kaa Ramones kirjaa tässä.

2 comments:

Veeti09 said...

Ootko Riku saanu siltä joltai hammaskeijulta jotain kun hampaat lähti?
Mä saan nykysin jonkin ihmeen palkkion ku oon kunnolla tai teen jonkun asian oikein.

Riku said...

No ei oo kyllä hammaskeiju tuonut vielä mitään. Mut se varmaan johtuu siitä, että noi mun ihmiset ei kuulemma aio luopua niistä mun hampaista, kun ne on niin pienet ja söpöt ja ne pitää muka säästää. Höh. Mä saan kanssa kivoja juttuja, esim kynsien leikkuun jälkeen saan aina jonkun ekstraherkun!