Sunday, March 22, 2009

Eka viikko kotona


Nyt on pieni glenni isossa maailmassa ihmeissään kun ei enää ole niitä siskoja ja veljiä. Kaikki on kauheen isoa ja korkealla.....Sit kun meen tän paikan missä nukun ulkopuolelle on märkää ja kylmää ja jossain paikoissa on sellasta valkosta juttua jota kuulema sanotaan lumeksi, ihme tököttiä.
Täällä kotona on kiva mennä ja tutustua paikkoihin ku välillä pääsee pisut ja sit tulee mun iskä tai äippä korjaa niitä paperilla tai rätillä. Munhan piti kyllä heti ku olin tutustunu paremmin tähän paikkaan niin käydä merkkaa joka matto joka huoneessa.
Ulkona ku oon niin kuuluu hirveesti eri ääniä ja kauheesti menee sellasia isoja juttuja ohi nopeesti kuulema ovat autoja... sit täällä on muitakin koiria kun tonne ulos menee ja neki on hirveen isoja.
Mun naapurustossa on kaks rottweileria ja ne murisee mulle, omituisia. Iskä sanoo ettei niillä oo kaikki kotona :)) mähän oon niin pieni ettei mulle vielä voi murista mut kun mä kasvan isoks niin sit ainaski murisen takas tai annan olla ja kävelen ohi arvokkaasti häntä pystyssä...
Ulkoo kun oon tullu sisälle niin pikkusen pitää levätä ennen kun mopo lähtee tosi pahasti käsistä, sitte mennään ja purraan kaikkea, vinkulelusta ihmisiin. Noi ihmiset ei vaan tykkää ku niitä puree, joutuu jäähylle jos ei lopeta ajoissa :( oon ollu pari kertaa jäähyllä....

1 comment:

Riku said...

Terve Veeti! Kiva kuulla sunkin kuulumisia. Mä kuulin tossa että se vetisyys kyllä loppuu aikanaan ja kohta alkaa olla jo lämpimämpää. Sitä odotellessa!

En kyllä tajua miksei ne ihmiset tykkää pienestä pureskelusta, sehän on ihan harmitonta vai mitä. ;)