Tuesday, July 15, 2014

Epäreilu peli!

Kukkuu! Minä täällä, Elvis! Ja joo joo, mä tiedän ettei näitä hyttysten estoverhoja saa haukkailla, mutta ihan vähän taas kokeilin ;)

Mitään en oo tehny!
Väläytin äipälle pikku hymyn, ettei se tajuaisi mitä mä olin tekemässä. Mutta ei menny kyllä läpi.. Yks muuten mikä oli tänään inhottavaa, niin multa leikattiin kynnet. Yritin pitää yllä ihan järjetöntä draamaa ja huusin niin kuin mulla ois ollu pahempikin hätä. Mutta sekään ei menny läpi, pahus! Mun kynnet siis vaan leikattiin. No, vaikka vähän riehuinkin, niin annoin silti äipälle ison pusun kun homma oli hoidettu. En mä ois niitä itekään saanu leikattua.


Musta välillä tuntuu että mä oon aika pieni. Mä en ihan aina pärjää, vaikka kuinka yritän. Mä oon yrittäny kovasti kaveerata ton Romeon kanssa, se on kuitenkin mulle vähän niinkuin roolimalli. Mutta silti se ei oo aina ihan reilu mulle.

Romeo on järkähtämätön muuri
Aina kun mä kiinnostun jostain lelusta, siis vielä mun OMASTA, niin Romeo haluaa sen itselleen. Ihan niinkuin sillä ei ois muka tarpeeksi omia leluja.. No kuitenkin, sitten kun mä yritän kaikkeni jotta saisin lelun takaisin, niin ei onnistu. Se vaan seisoo paikallaan kuin vuori ja antaa mun riehua, tuloksetta. Mulle tulee hirvee hiki ja toinen vaan tököttää paikallaan. Epistä!


No, mä keksin mun mielestä hyvän juonen. Leikin terassin reunalla nukkuvaa ja kun Romeo tuli tarpeeksi lähelle, otin hirmu loikan suoraan sen päälle. Mutta ei onnistunu sekään, Romeo lähinnä nauroi mulle ja äippä meinasi saada sydänkohtauksen mun tempusta. Ei mee putkeen, ei. No, onneksi mä tiedän missä on läjä meidän leluja!


Meillä on pihalla sellanen leikkimökki, joka on nykyään meidän koirien valtakunta. Siellä on lisää leluja, niinpä kävin sitten hakemassa itselleni uuden lelun. Olin aika ylpeä kun muistin mistä niitä saa lisää :) Mutta ilo oli melko lyhytaikainen. Tuokin lelu vietiin multa. Epäreilua potenssiin seitsemän!


Eipä siinä sitten muu auttanut kun mennä mököttämään :( Onneksi tilanteen pelasti ruoka-aika! Olin touhunnut niin paljon, etten ees tajunnu kuinka nopeesti aika meni. Ruoan jälkeen me lähettiin äipän kanssa käymään naapurissa. Lällällää, mä pääsinkin kahdestaan äipän kanssa! Me käytiin vähän tutustumassa naapurin russeleihin. Ne tais vähän ihmetellä että mikäs otus se minä oikein olen, mutta tosi kivoja ne oli mulle. Mennään varmaan toistekin käymään.

Ai niin, ihmettelettekö te missä Tinka on ollu kun sitä ei näy touhuissa mukana? Se on vetäny koko päivän niin ylikierroksilla, että on saanu laskee tehoja ihan rauhassa nukkumalla koirien huoneessa. Mä oon tainnu vähän valvottaa sitä öisinkin.. tai siis aika paljon. Se jotenkin vahtii mun touhuja ja sillä taitaa olla koko ajan toinen silmä auki valvomassa että mulla on kaikki ok. No, Tinkan kanssa vedetään taas kunnon painit sitten vaikka huomenna!

Elvis

No comments: