Wednesday, July 9, 2014

Esittelyssä: Marfidal Ethereal Intensity eli Micki


Tervehdys, minä olen Micki. Mun oikea nimi on niin vaikea että en osaa sitä vielä sanoa ;) Olen nyt 10 viikkoa vanha eli jo tosi iso poika!



Parhaimmat kuvat minusta saa kuulemma nukkuessa, kun muuten olen niin vikkelä;) Ja mistä minä tykkään? Joo, joo, tiedän, joku sanoisi että tyttöjen juttuja, mutta tykkään auttaa mammaa kaikissa kotihommissa. Tosin en kyllä tykkää siivousvälineistä, ne saa multa kyytiä.


Puutarhahommat on myös ihan jees, tosin siitäkin tulee mammalta sanomista, kun sen mielestä kaivan kuoppia sinne minne niitä ei tarvita ja sit syön kukkia, jotka on kuulemma vasta istutettu??? Mun mielestä ne oli kyllä jotain rikkaruohoja ;) Ei mene ihan aina jakeluun nuo mamman jutut...

Leluja mulla on paljon! Uusimmat on mamman Tukholman tuliaiset, frisbee ja tossu. Tossun sain kuulemma siksi, kun mamma ei tykkää kun varastan sen puutarhatossut terassin ovelta ja aamutossut makkarista. Frisbeetä haen mielelläni, ihan en vielä osaa heittää sitä takaisin, mutta kyllä minä senkin opin!


Minusta on tullut melkein sisäsiistikin. Teen tarpeeni ulos ja osaan pyytääkin sinne jos muut ei tajua ajoissa muuten päästää mua ulos. Joskus kyllä sattuu kiireessä vahinko, mutta nekin yritän parhaani mukaan saada osumaan paperille. Papereita mamma pitää varmuuden vuoksi vielä yläkerran eteisessä ja makkarissa. Sisäportaissa en vielä pärjää, siinä on joku ihme kulkueste etten vaan satuttaisi itseäni. Mä oon kyllä harjoitellu jo kovasti portaita, terassin porrasaskelmat menee jo ihan leikiten samoin kuin ulkoportaat talon reunalla.

Mä oon kuullu että mun sisaruksille ruoka maistuu, voin kertoa että sama täällä :) Ja ihan pelkkä ruoka ei aina riitä... Yhtenä päivänä varastin mamman leivältä kinkut! Hahaa, mitäs ei ollu valppaana!

Suihkustakin tykkään ja saunassakin oon vieraillu, koska mahdun luikahtamaan oven alta. Yleensä kyllä oottelen suihkuhuoneessa tai pukuhuoneessa, kun mamma ja Erkko saunoo.

Hihnassa kävelyäkin oon harjoitellu. Se ei kuitenkaan ole mun suosikkihommaa, tykkään mieluummin riehua omalla pihalla vapaana. Ja pihalla mulla on kaverikin! Naapurin Onni, 1,5 v. kääpiövillakoira. Se tulee aina hakemaan mua meidän pihalta leikkimään. Kivaa!

Ihanaa kesää kaikille!

Micki

No comments: