Wednesday, July 24, 2013

Putkiputkiputkiiii

Äippä pääsi tällä kertaa oikein yllättämään mut, erittäin positiivisesti! Oon jo melkein tottunu siihen, että äippä lähtee jonnekin Tinkan kanssa ja mä saan jäädä poikien kanssa kotiin. Tänään oli ihan toisinpäin, ihan oikein Tinksulle ;) Kivaa oli ja hiki tuli, arvaattekos jo mitä me tehtiin?

HIKI! 

No agilityä! Jotkut varmaan muistaa kuinka paljon mä oon tykänny agilityjutuista ja tänään mä pääsin pitkästä aikaa taas kokeilemaan - hyppyesteet, putki, rengas ja vähän kokeiltiin myös keppejä. Ne kepit mä olin kyllä unohtanu tai siis en jaksanu enää keskittyä. Mutta en ees muista milloin olisin saanu keskellä iltaa näin kivan yllärin!

Joskus tiputin jonkun esteen tai ohitin jonkun kohdan, vaikka oltiinkin sellaisella "lasten radalla". Onneksi äippä sanoi ettei se ole ihan niin justiinsa. Viereisellä champiooniradalla äipän kaverin Rudy-partis veti jotain loistosarjaa, kurkkasin aidan takaa ja se oli kyllä aika hyvä:) Kyllä mäkin jos mulla ois pidemmät jalat... niistä se varmaan johtuu etten oo ihan niin sulavaliikkeinen aina. Tai jotain.


Hypittiin ja pompittiin niin paljon, että mulla jo ihan loppui kunto ;) Tilapäisesti. Äippä yritti ottaa musta hyppykuvia, mutta mä päätin mieluummin leikkiä hetken kuollutta koiraa. Onhan sekin suoritus, eiks niin?

"Kuollut koira"
Mutta oli ihan loistavaa että pääsin taas kokeilemaan miltä agility tuntuu. Kiitokset Nooralle & Rudylle, että kutsuitte meidät mukaan :)

Romeo

1 comment:

Unknown said...

Hih! Kivaa, että Romeo nautti! Ensi viikolla on mahdollista tulla taas sinne "lastenpuolelle" touhumaan.. ;) Rudylle tulee varmaan kaveri isolle puolelle, mutta aina joukkoon yksi mahtuu! -Noora&Rudy