Sunday, May 8, 2011

Sisko ja sen veli

Mä oon siis se sisko ja mun veikka on Elmeri:) Me tavattiin Leena-mamman luona eilen, nähtiin kyllä Lahden näyttelyssäkin mutta ei sillon saatu leikkiä ja riehua, kun siellä oli niin paljon muitakin koiria. Meillä oli ekana näyttelyjuttuja, treenattiin kävelyä ja pöydällä seisomista ja meitä vähän trimmailtiinkin. Mähän oon jo ihan pro, ainakin eilen olin. En oo ehkä ikinä kävelly niin nätisti kuin eilen.. voi olla että sitten näyttelyssä täytyy taas villiintyä, katotaan sitä sitten myöhemmin, heh!


No joka tapauksessa, kun muut oli lähteny niin saatiin juosta Elmerin kanssa ihan vapaana ja kyllä me juostiinkin!


Elmeri ehti välillä vähän poseeratakin, eikös mulla ookin komea veikka!



Mä en oo koskaan aiemmin uinut, mutta tulipahan sitten sekin kokeiltua. Leena-mammalla on pihalla sellanen lampi ja mä otin oikein vauhtia ja hyppäsin kaaressa pää edellä sinne. Vähän kyllä pelästyin, mutta pääsin aika nopeesti pois sieltä.. Voishan sitä uida vaikka toistekin! Elmerin äiti oli helpottunu kun Elmeri ei tullu mun perässä. Mutta eihän siinä menny kuin pari minuuttia niin Elmeri hyppäs sinne ihan samalla lailla, mun veikka:)


Tässä me sit oltiin, juuri näyttelyvalmiina;) No, eihän tää oo niin vakavaa, ainakin meiän äitejä nauratti! Ja tais vähän meitäkin naurattaa... Kuivateltiin sitten itseämme, yllätys yllätys, juoksemalla ympäri pihaa. Aurinko kuivatti turkit nopeasti, melkein ois tehny mieli mennä sinne lampeen uudestaan, mutta mulle ainakin tuli tosi jyrkkä ei kun ees yhtään näytin siltä että kohta voisin hypätä.

Siirryttiin sitten keppihippaan, ensin keppi oli mulla, sitten Elmerillä, sitten mulla, sitten Elmerillä... ja välillä vähän taisteltiin sen herruudesta.

Tinka

Elmeri


Meillä oli ihan loistopäivä ja illalla väsytti mielettömästi. Toivottavasti meidän äipät kehittää meille lisääkin mukavia leikkipäiviä:))

Tinka

1 comment:

Elmeri said...

Kiitos sisko mulla oli tosi kivaa, Leenalle oon aina valmis lähteen vaikka siellä tulee väsy terv. Elmeri