Monday, April 25, 2011

Ollaanko hippaa?

Hei!

Mulla on uusi kaveri, Immo;) Se oli tosi kiva enkä ees yhtään yrittäny ärhennellä sille.

Immo on tottunut olemaan pihalla sellasessa aitauksessa. Mutkin laitettiin ekaks Immon kanssa sinne, mutta eihän mulla menny kuin pari minuuttia että keksin kaivautua aidan ali vapauteen. Immo jäi vaan ihmettelemään sinne että mihin mä oikein katosin. Hassu poika!


Onneksi ovi sitten avattiin Immollekin ja päästiin vapauteen. Kuka nyt tuolla tarhassa viihtyisi kun voi juosta sen ulkopuolellakin, heh!


Immo ehdotti mulle heti että juostaan hippaa. Immo paineli niin kovaa etten mä kyllä saanu sitä kiinni, mulla tais olla vähän töpöjalat siihen verrattuna. Aurinkokin paistoi aika kuumasti, joten mä jouduin kyllä luovuttamaan hipan voiton Immolle. Ihan helpolla en kyllä luovuttanu...

Hippa!!

Me tultiin niin hyvin toimeen että varmasti pääsen Immoa moikkaamaan toistekin. Jippii!

Tinka

1 comment:

Unknown said...

Loistava parivaljakko <3