Saturday, May 21, 2011

Mikä kesä? Mikä soutelu?

Heips!

Äippä keksi taas jotain hassua, ainakin mun mielestä. Se höpisee kesästä ja veneilystä ja sit se osti mulle tälläset pinkit jutut! Kuulemma nämä päällä mä en voi upota järveen. Eli sit pääsisin mukaan vaikka souteluretkellekin. Mä oon kyllä nyt vähän pihalla, mitä ihmettä on souteleminen? Ja hienostihan mä uin siellä Leena-mamman lammessakin, vaikka se olikin vähän vahinko. Enhän mä voinu tietää että en osaa kävellä veden päällä. On tää kaikki kyllä vielä niin uutta ja ihmeellistä:)

Pinkit Hurtan pelastusliivit on kesän must-varuste! 

Mä en kunnolla muista mikä kesä on. Sen muistan, että kun olin ihan vauva ja vielä Leena-mamman luona, niin saatiin kyllä olla ulkona aika paljon. Leena keksi sellasen kivan leikin, että se laittoin meidät, siis mut ja mun sisarukset, sellaseen aitaukseen, ja sit se muka hämmästy kun mä olin päässy ulos sieltä ja seikkailin ihan omia retkiäni. Joo, sitä leikkiä me leikittiin. Mun sisarukset ei yhtään tajunnu sen leikin oikeaa ideaa, ne vaan ootti siellä aitauksessa ja leikki keskenään. Onneksi mä olin mukana, ettei Leena-mamman tarvinnu pettyä, hih!

Mua kyllä vähän kiinnostaa se veneily ja muutkin jutut mistä äippä on puhunu. Toivottavasti äkkiä tulis kesä!

Tinksu

ps. Mun 1-vuotissynttärit tulee kohta, muistakaa ostaa mulle paljon lahjoja:) En kyllä tiiä mitä synttäritkään tarkottaa, mutta äippä sano että se on mun päivä ja sillon saa paketteja niinkuin joulunakin.. eli siis kivaa!

4 comments:

Elmeri said...

Jaahas, sä sait jo liivit, aika hienot! Iskän piti mullekin ostaa, Motonetistä kyllä vaan, mutta äippä sano että pitää kokeilla päälle, kun on tämmönen erilainen vartalo. Sitten kuulemma pääsee veneellä. Mehän kyllä osataan jo uida sehän tiedetään.
Niitä synttäreitä mäkin ootan, uskon että me saadaan lahjoja.
Mulla on uus harrastus, kerään äitille etanoita, semmosia kotilojuttuja

t. veli

Kennel Meomodo said...

Hyvä että säkin saat liivit, etten mä oo ainut kellä on noi vehkeet päällä:)

Mäkin oon nähny niitä kotilojuttuja, mutta tykkään enemmän kepeistä..

Tinka

Taru said...

Me ollaan Rikulle etsitty liivejä kanssa, yhdet jo ostettiin, mutta piti palauttaa, kun ne oli ihan väärän malliset. Pitäisiköhän kokeilla tuota Hurttaa?

Kennel Meomodo said...

Heips! Kokeilkaa vaan Hurttaa, näissä oli hyvät säätöremmit niin sai hienosti sopiviksi:)