Sunday, May 22, 2011

Patsaana

Huh, olipas aika vauhdikas viikonloppu!

Lauantaina oltiin äipän kanssa taas näyttelyssä, Helsingissä Aptuksessa. Äippä sanoi että mä menin niin hienosti, että se meinas haljeta ylpeydestä:) Mutta kyllä mä panostinkin siihen että seisoin kuin patsas, sillee sitä kait piti ollakin.


Äippä vähän psyykkas mua kun odoteltiin omaa vuoroa,
 lupasin olla kiltisti;)
Näin mä sit seisoin, ihan patsaana.

Tuomari-täti oli aika tiukka ja se katsoi meidät kaikki tosi tarkkaan. En ollut vieläkään ihan paras, mutta erittäin hyvä olin:) Tällä kertaa mukana oli myös Nero ja Rozzikin, Rozzi oli se sama joka vinkkaili mulle silmää jo sillon Lahden näyttelyssä... Päätin etten tykkää siitä vieläkään ja pari kertaa tein sen sille todella selväksi. Ihmiset sanoi mua jo kiukkuseksi tytöksi, sen verran painokkaasti esitin asiani. Se Nero oli ehkä vähän mukavampi... siis vaan ehkä.

Rozzi

Nero

Tämä oli Nerolle eka näyttely, mun mielestä se pärjäsi siihen nähden tosi hyvin. Mun ekat näyttelyt oli meinaa aikamoista ryntäilyä ja sähläystä, hih! Äippä sanoi että ensi viikonloppuna ollaan taas menossa näyttelyyn. Harkitsen ensi viikon aikana että oisko silloin patsaan vai villihevosen vuoro, pidetään äippää jännityksessä!

Tinka

ps. Jatkan kohta sunnuntain tapahtumista, se se vasta vauhdikas päivä olikin!

No comments: