Sunday, May 22, 2011

Voihan Whippet!

Tinka

Mä olin vielä vähän poikki eilisestä näyttelystä, mutta taas mentiin. Tällä kertaa äippä pakkas autoon mut ja Romeon eli päästiin molemmat mukaan. Suuntana oli Laukkoski eli Leena-mamman luo oltiin menossa. Äippä päästi meidät heti vapaaksi kun päästiin sinne, ihan loistavaa:) Meistä on molemmista niin kiva vaan juoksennella ja tutkia paikkoja, tai Romeo enemmän on utelias ja mähän tietty menin perässä.

Kun ooteltiin Minjaa trimmailemaan Romeota, niin Leena-mamma päästi pihalle Santunkin, sen niitten hassun pitkäjalkasen koiruuden. Sitä iloa ei kyllä kauaa kestäny, kun Romeolla meinas kärähtää käämi ja se suuttu Santulle kun se vaan ryntäili ja hyppi päälle. Santtu meni siis vähäksi aikaa takas sisälle. Taidetaan Romeon kanssa molemmat olla vähän tulisi luonteita....

Kun Romeo sit pääsi trimmiin, niin mä sain nauttia Santun seurasta. Meillä on ennenkin ollut kivaa ja niin oli nytkin:)


Santtu on kyllä siitä hassu ettei se osaa painia tai sit se ei vaan halua. Mä niin kovasti yritin että se ois tullu painimaan mun kanssa mutta ei. Keksittiin sitten muuta tekemistä:)

Santtu ja Tinka - ystävykset

On se Santtu kyllä aika erilainen... kun muhun vertaa...

Välilepo veden äärellä:)

Romeo näytti ihan hassulta kun se tuli takas trimmistä, sillä oli niiiiin lyhkänen turkki. Mutta mun rakas kaveri se kuitenkin on. Sillä tais tulla mua jopa vähän ikävä, kun muakin hetki trimmattiin. Kuulemma se oli jotenkin orvon olonen yksin pihalla. Mutta mulla ei kauaa kestäny ja päästiin sit taas tutkimaan paikkoja:) Santtu meni sisälle lepäilemään siksi aikaa, niin kuin varmaan arvasittekin...

Romeo tutkailee tilannetta, josko sitä vaikka tuonne lampeen
menis kun äipän silmä vaan välttää...

Tässä tulee sit arvoitus teille: Arvatkaas millä on mutaset tassut, se haisee viemäriltä ja sillä on "Onnistuinpas" -virne naamalla? No se on ROMEO! Sillä tuli niin hiki touhutessa, että se sit päätti käydä Leenan pihalammessa oikein uimalenkin vetäsemässä. Äippä kielti sitä monta kertaa ja aika monta kertaa se uskoikin, mutta sitten se vaan meni sinne! Nooo, mikä mä nyt oikeestaan siihen oon mitään sanomaan kun itekin olin siellä pari viikkoa sitten...

Just uin mutta voisin vielä uida uudestaankin...

Ihan mieletön päivä siis kokonaisuudessaan! Oltiin molemmat niin poikki että nukuttiin koko kotimatka, hyvä ettei äippä joutunu herättelemään meitä kotipihassa. Mun unia tosin hieman häiritsi se viemärinhaju, joka Romeosta lähti... Kotona mä menin heti sängyn alle nukkumaan. Siellä mä yleensäkin nukun kun oikeesti haluan olla rauhassa.

Kiitos Santulle ja Santun ihmisille seurasta:) Niin ja tietty Minjalle trimmistä!

Tinka (ja Romeo)

No comments: