Thursday, September 30, 2010

Ikiliikkujat


Ihan huvikseen jahtaan tuota Tinkaa välillä ja annan sen luulla etten muka saisi sitä kiinni:) Ihan huijausta, kyllähän mä ton kiinni saan jos haluan, mutta tämä on samalla hyvää lenkkeilyä. Pysynpähän hyvässä kunnossa, tuolla naapurin tytölläkin kun on juoksut, niin ei sitä tiiä vaikka pääsis hommiin, jos on tarpeeksi komea... Ja sitä paitsi kun mä juoksen Tinkan perässä, niin se ei ainakaan roiku mun jaloissa. Tää on siis ihan selkeä strategia!

Äippä sanoo meitä jo ikiliikkujiksi, kun vaan vedetään tota samaa rundia aika usein. Se varmaan vaan haluis tulla mukaan, hih!

Meillä on Tinkan kanssa menny aika mukavasti, mutta kyllä mä oon silti onnellinen mun ja äipän yhteisistä hetkistä. Äippä ottaa mut aina kainaloon päikkäreille ja ei nosta Tinkaa sänkyyn. Ne hetket on ihan tosi laatua, kun vaan pötkötellään ja äippä silittelee ja rapsuttelee mua:) Tinka on onneksi vielä niin pieni, ettei ite pääse hyppäämään sinne, toivottavasti se jäis jotenkin niin pieneksi ettei se pääsis sänkyyn ikinä (tää on mun ihan oma salainen toive..)

Ootan jo kovasti ensi maanantaita, kun mulla alkaa se koulujuttu, agilityä, jippii!! Toivottavasti siellä ei oo montaa koiraa ja koko ajan olis mun vuoro. Mulla ei oo nimittäin kovin hyvät hermot, jos joutuu vaan venailemaan ja kattomaan kun muut tekee kaikkee kivaa vieressä. Yritin ehdottaa äipälle yksityisopetusta, mutta ei se ainakaan vielä syttyny. No, mutta kivaa meille tulee kuitenkin ihan varmasti!

Yks hyvä juttu Tinkan meille tulossa muuten vielä on, sillä on paljon parempaa safkaa kuin mulla! Aika epäreilua, mutta onneksi se ei jaksa aina syödä kaikkea ja mä saan sit syödä jämät. Yritän tuijottaa sitä tosi pahasti kun se syö, että se tajuu jättää mullekin jotain, ja yleensä siis onnistunkin:)

Mä taidan olla nykyään aikamoinen jekkuilija, toi Tinka kun uskoo melkein kaiken mitä mä sille sanon. Mut oon mä oikeesti sille kyllä kilttikin, ainakin joka toinen tunti...

Romeo

No comments: