Tuesday, November 23, 2010

Uusi look ja jekkuilua

Heissan!
Mun veikka näyttää nykyään ihan hassulta! Me käytiin sunnuntaina retkellä yhdessä Leena-Mamman luona. Mä sain leikkiä sen pitkäkoipi-pomppija Santun kanssa ja Romeo oli jossain muualla sen yhen vieraan naisen kanssa. Ei kyllä ehtiny ees ottaa päähän et Romeo varmaan pääsi jonnekin kivaan paikkaan, koska mulla itelläkin oli niin kivaa! Sit kun me äipän kanssa lähdettiin autolle, niin siellä Romeo odotti mua ton näkösenä meiän auton takaboksissa. Sehän on siis melkein samannäköinen kuin mä, ihan yhtä lyhyet karvat:)



Tennispallot on meidän molempien suosikkileluja. Ja vaikka meillä on niitä monta, niin tietty meiän pitää tykätä just siitä yhdestä ja samasta yhtä aikaa. Mä joudun sit ottamaan sen Romeolta vaikka suusta. Tietty sekin kyllä saa sen pallon multa jos haluaa (ärsyttävää..)



Mä taidan olla sellanen meiän perheen jekkuilija. Tai äippä ei ehkä kutsuis mua edes noin positiivisella nimellä... Ainakaan kun päätin sisustaa makuuhuonetta vähän uudestaan kaivamalla seinään sellasen ihanan kolon ja pureskelemalla kaikki turhat johdot;) Ja pari muutakin juttua on tullu tehtyä, mutta ei niistä nyt sen enempää tällä kertaa... Mut äippä siis ei arvostanu mun kovaa työtä koiramaisemman sisustuksen eteen, höh!



Mulla on kyllä jo pari uutta jekkua mielessä, äippä sanoo että sen näkee jo mun silmistä. Mutta enhän mä nyt niin läpinäkyvä voi olla... vai voinko?

Tinka

2 comments:

Elmeri said...

Kauheeta eikö Romeon tuu kylmä nyt, kun sillä on vaan jaloissa ja mahassa karvoja, niihin mahakarvoihin kyllä jää kauheesti lunta mä olen sen jo huomannut, pippelissäkin roikkuu lumipallo kun käyn lumihommissa (vihaan lumikolaa). Mutta Romeolla on tietysti joku hieno takki,onko sulla Tinka? Mulla ei oo vielä (onneksi??) kun mä kuulemma kasvan niin järjettömästi...terv. Elmeri

Kennel Meomodo said...

Heh, Romeo on iso poika ja karaistunut, ei sillä mikään kylmä tuu:) Meiän äippä ei oo ostanu meille mitään vaatteita ja eiköhän pärjätä ilmankin. Mä saan kuulemma jossain vaiheessa jotkut pöksyt etten sottais niin paljoo... siis sit ku oon isompi:)

Tinka