Sunday, November 28, 2010

Pentunäyttelyssä

Ai niin, mähän olin eilen siellä pentunäyttelyssä! 
Pää oli kyllä ihan pyörällä siitä tohinasta, mielettömästi ihmisiä ja koiria ja kaikki liikku koko ajan eri suuntiin. Ja me jouduttiin venailemaan aika kauan. Ensin en ees tajunnu et mitä me oikein venaillaan ja sit kun tuli meiän vuoro niin mentiin sellaseen kehään parin muun glennin kanssa. Mua ei ois enää yhtään huvittanu olla siellä, mut yritin kuitenkin. Sainkin äipältä kehuja että jaksoin tosi hienosti  seistä kun se setä katto mua. Äippä sanoi että jaksoin seistä ihan siinä kuin aikuisetkin koiruudet, eli mun täytyi olla sit tosi hyvä:) 

Voitteko uskoo että tässä olen minä? :)

Ja mä jaksoin vieläkin seistä nätisti
 vaikka kaikki sähläs joka suuntaan...

En ollu siis kaikista ykkönen, mutta kyllä mä olin silti ihan voittaja! Autoon kun päästiin ja lähdettiin kotia päin, niin nukahin ihan saman tien. Äippä välillä huhuili mua, et oonko vielä messissä, mutta en jaksanu ees päätä nostaa kun nukutti niin paljon. Mutta oli ihan kiva ja jännä päivä, äippä lupas että mennään joskus uudestaankin:) 

Romeo ei oikein tykänny ettei se päässy mukaan. Se oli ihan varma kun häkki ja muut kamat pakattiin autoon, että se pääsee enkä mä. Se oli mököttäny kuulemma koko ajan kun oltiin pois eikä ollu suostunu ees syömään possunkorvaa, joka on sen suurta herkkua. No, se saa tottua siihen et mäkin teen äipän kanssa kahdestaan tyttöjen juttuja:)

Tinka

2 comments:

Elmeri said...

Voi, olen susta kyllä ylpee, kuvassakin oot tosi hieno! Kai sitten söit sen Romeon korvan? Mä olisin kyllä.Toivottavasti Romeo ei enää kiukuttele. terv. Elmeri

Kennel Meomodo said...

Kiitos veikka:) Mä meinasin syödä sen korvan, mut tietty Romeo halus sen heti kun se oli mulla ja meille meinas tulla tappelu, joten jäätiin sit molemmat ilman possunkorvaa.. Ja ei Romeo mulle kiukutellu, äipälle vaan vähäsen:)

Tinka