Sunday, November 28, 2010

Koirapostia

Tää on mun ihan eka talvi, koska mähän oon vasta vähän yli 5 kuukautta iso.

Menin aivan sekasin kun oli satanu lunta ensimmäisen kerran. Äippä sanoi että mä olin kuin villivarsa, joka vaan hyppi ja pomppi edestakaisin:) No, ehkä se pitää paikkansa.. Kun lunta oli tullu jo enemmän niin mun hupia oli oikein ottaa vauhtia ja pompata penkkaan. Kerran kävi sitten vähän hassusti ja upposin sinne ihan kokonaan, kuulemma häntä vaan näkyi ja äippää nauratti niin paljon että se meinas pissata housuun, se oiskin ollu näky! No kuitenkin, mä sit vähän ehkä nolona kaivoin tieni ulos sieltä penkasta ja nyt oon ollu vähän varovaisempi, etten ihan kokonaan huku tohon valkoseen töhnään.

Tuolla on pakko olla jotain mielenkiintoista!

Tänään äippä lähti pitkälle lenkille mun ja Romeon kanssa, oli aika hienoa kun aurinkokin paistoi. Ja sit me tavattiin melkein-naapuri Doris-glennikin! Romeo ei ees ollu kertonu mulle että täällä nurkilla asuu samaa sarjaa kun me ollaan... Mut syykin selvis, se ois halunnu omia Doriksen äidin ja Doriksen vaan kokonaan eikä se Doriskaan oikein välittäny musta. En mä nyt oikein ymmärrä mitä se Romeo intoili...



Lumi on muuten tosi kivaa, mutta tassut meinaa ainakin pitkälle lenkillä jäätyä ja niihin tulee sellaset kokkareet. Se ei tunnu kovin kivalta, mut ei se kyl mun menoa haittaa. Se mikä mun menoa hidastaa niin taitaa kyllä olla Romeo... Sen on ihan pakko pysähtyä joka lumikökin luokse muka haistelemaan jotain ja sit se itekin jättää siihen koirapostia. Oon yrittäny sanoo sille että se vaikuttaa ehkä epätoivoselta kun noin paljon jättää viestejä, mut eihän se mua kuuntele. Sanoo vaan etten mä muka tajua vielä mitään. Tietäs vaan kuinka paljon jo tajuan! Sitä paitsi kun mä oon tyttö, niin yleensähän tytöt on paljon viisaampia kuin pojat, eikös niin?

Tinka

No comments: