Monday, November 15, 2010

Treeniä

Huh huh, mihinköhän mä taas oikein joudun? En oo nyt yhtään vakuuttunu että tää pöydällä seisominen on kovin kivaa hommaa. Paitsi tietty jos heti sen jälkeen saa herkkuja niin voin just ja just sulattaa tän. Äippä sanoo et me treenataan... Ollaan siis menossa johonkin näyttelyyn parin viikon päästä, siellä on kuulemma vaan pelkkiä pentuja;) Onkohan siellä leikkituntikin?? Se ois aika jees!

Mä taidan olla siellä kaikista pienin, koska oon sit vasta viisi ja puoli kuukautta, mä oon siis oikee pentu! Ei ne sellaset melkein vuoden ikäset enää mitään pentuja ole, heh! Äippä sano mulle et mä oon vauvaryhmässä... heti alkoi ottaa taas päähän, koska enhän mä nyt enää mikään vauva sentään ole... (vuhvuh!!).


Eiks tää ala olee jo aika ammattimaisen näköstä? Se oli muuten ihan vahinko et mun kaulapannan väri on ihan samis mun äipän paidan kanssa. Taidettiin aamulla valita kaksosvaatteet, hih!

Mutta joka tapauksessa, en siis oikeesti vielä tiiä et mihin joudun, pitäkää mulle sit peukkuja joka tapauksessa:)

Tinka

1 comment:

Elmeri said...

Hyvä Tinka, näytä luontos, täällä ollaan kaikki varpaat ja sormet pystyssä!!