Friday, September 17, 2010

Uusi perhepotretti

Hei kaikki glennikaverit!

Mun elämä menee täällä vauhdikkaasti, kun on toi superenerginen tiitiäinen seurana. Mun tulee leikittyäkin paljon enemmän ja riehuttua sen kanssa, välillä se on kyllä vähän lapsellista mun mielestä, mutta ihan säälistä oon sen kanssa hippaakin...

Mä ja Tinka

Nyt äippä halusi meistä taas uuden kuvan, muka mennyt jo joku kuukausi edellisestä. Taitaapa tuo tiitiäinen olla kasvanut kyllä tosi paljon kuukaudessa, ei sitä sillee itse huomaa kun näkee sen joka päivä. Vähän kyllä alkoi ärsyttämään kun toi Tinka melkein änki syliin, kun äippä yritti ottaa tätä kuvaa... Jotain rajaa ois hyvä pitää välillä ettei nyt ihan lääppimään ala, heh!

Tinka on käynyt jossain koirakoulussa aina maanantaisin. Mua on vähän ottanu se päähän etten mä oo päässy mukaan... Mutta arvatkaas mitä äippä lupas mulle! Kun Tinkan koulu loppuu parin viikon päästä, niin mä pääsen kans omaan kouluun ja se tarkoittaa AGILITYÄ!! Mä oon ihan järjettömän onnellinen tosta, koska se on ihan mun suosikkitekemistä. Ja tietenkin plussaa on vielä se, että pääsen äipän kanssa lähtemään ihan kahdestaan ja on Tinkan vuoro kokeilla miltä tuntuu venata yksin himassa kun toinen on tekemässä kaikkea kivaa.En mä mikään kostonhaluinen ole, se vaan on ihan oikein sille:)

Lipaisuja teille kaikille!

Romeo

No comments: