Sunday, September 5, 2010

Hepulikohtaus ja paljon muuta

Hei kaikille!

Jos ootte unohtanu, niin mä oon Tinka. Mä oon nyt jo 12 viikkoa eli siis toosi paljon:) Oon ehtiny tehä ja nähdä ihan mielettömästi kaikkea. Ja oon koulussakin! Siellä on muitakin näin vanhoja kuin mä ja sit me yhdessä opetellaan istumista ja kaikkee sellasta kuulemma perusjuttua. Se istuminen on kyllä ihan tosi helppo juttu, en tiiä miks nyt johonki kouluun sitä piti mennä opettelemaan. Äippä tais ite haluta mennä sinne.. Mut on siellä kyllä kivaakin, lopuks me saadaan aina leikkiä ihan vapaana. Mä kyllä oon näyttäny kaapin paikan etenkin parille pojalle, jotka tuli isottelemaan mulle. Onneksi mulla on toi veikka niin on voinu kotona harjotella isoille pojille köniin antamista;)

Mun veikka, Romeo, on kyllä tosi ihana ja en tiiä miten pärjäsin ilman sitä. Se on mun tuki ja turva ja mahtava leikkikaveri. Se on kuin iso nalle, jonka päälle voi vaikka kiivetä! 

Tänään oli vähän tylsä päivä kun veikka oli äipän kanssa jossain näyttelyissä, mitäköhän se tarkoittaa..? Äippä sanoi että mekin mennään marraskuussa johonkin vauvoille tarkotettuun näyttelyyn. Pitääköhän mun näyttää kieltä vai häntää.. no ehkä se selviää sit myöhemmin. Mut se on varmaan kyllä jotain kivaa kun veikka tuli kotiin niin se oli ihan väsy ja tuoksui nakeilta ja lihapullilta. Eli sopii mulle! Lisäksi äippä oli ostanu mulle hienon uuden timanttipannan, kun tää nykyinen alkaa olla kohta pieni. Mä siis kasvan koko ajan:)

En tiiä johtuuko tämä siitä kasvamisesta vai mistä, mut mun on välillä ihan pakko ottaa sellanen rundi ympäri kämppää, äippä sanoo sitä mun hepulikohtaukseksi.



No, hepuleitten jälkeen onkin sitten hyvä ottaa vaikka pikku lepo ja mietiskellä maailman ihmeitä...




Jänskiä päiviä teille kaikille,
Tinka

1 comment:

Elmeri said...

Joo, mullekkin tulee noita hepuleita. Kerron jutun: mulla oli kissa kaverina viikonlopun. Oli kivaa. Sillä oli laatikko jossa oli hiekkaa, söin sitä. Löysin ulkoa myös jotain herkkupaloja, kuulemma ne oli siitä laatikosta. Söin nekin.Äiti oli vihainen.Hyvää jatkoo t. Elmeri. Ai niin sain myös uuden puolikuristuspannan. Vanhaa ei saanut enää pois muuta kuin kaulanahkaa venyttämällä.Korvat tiellä.