Thursday, February 21, 2008

Esteitä ja elämää

Heissan!
Pitkästä aikaa olin tänään koulussa. Ja arvatkaa mitä? Oli aivan ihanaa kun hypittiin taas esteitä ja kierrettiin tolppia. Mä jotenkin niin sekoon siitä ihanasta suorittamisesta, ettei äipän tartte pitää mua edes hihnassa. Ja se on aikast hyvin, koska melko pienessä tilassa on toki muitakin koululaisia. (tää oli äipän kommentti, mun mielestä mua vois pitää aina vapaana...)

No kuitenkin, äippäkin on tosi innostunut kun mä oon innostunut. Ja se lupas ostaa mulle kesällä pihalle omia esteitä, joita voidaan treenata. Mä en millään malttais oottaa että kesä tulis! Mietin tässä että olis kiva jos tavallisissa näyttelyissäkin olis esteitä, vaikka ajan kuluksi. Ei olis niin tylsää ootella omaa vuoroa, hih! Ja sitten ois saanu purettua myös ylimääräsen energian ennen kehään menoa.

Hännänheilutuksia kaikille!

Romeo

No comments: