Saturday, January 31, 2015

Sisäinen kissani

Onkohan mun äiti haaveillu jostain kissoista samalla kun synnytti mut..? Jostain mulle on kuitenkin tullut mun äipän mielestä outoja tapoja, jotka kuulemma lähinnä kuuluu kissoille.

Jo pentunakin tykkäsin nukkua esimerkiksi ekalla portaalla, sohvan käsinojalla tai ikkunalaudalla. Nyt oon ottanu ihan omaksi paikaksi sohvan selkänojan ;)

Siinä voi istua...


Nukkua...


Katsella maisemia...


Ja roikottaa häntää!



Kyllä mä oon aina tienny että mä oon spesiaali. Mutta outo, en usko. Mä nyt vaan oon koira, joka tykkää olla välillä sohvan selkänojalla tai ikkunalaudalla. No se ikkunalauta alkaa kyllä olla mulle vähän liian kapea jo. Äippä tuossa naureskelee, että onneksi meillä ei ole verhoja! Muuten kuulemma varmaan joku päivä kiipeäisin niitä pitkin katon reunaan ;)

Elvis


No comments: