Sunday, January 18, 2015

Elvistelyä

Moi kaikki!

Ette voi uskoa kuinka iso poika mä jo oon! Ja äippä sano mulle vielä että mä oon ihan ylisulonen ;) Yritin sitten heti kehujen jälkeen pistää parastani ja esittää kaikki temput jotka osaan, siis ne vähemmän palkitut temput.. Äippä oli sitä mieltä että mulla tais nousta kehut päähän ja se kyllä palautti mut aika nopeesti maan pinnalle. Pöh! 


Tässä mä kuuntelen niitä kehuja. Sen jälkeen aattelinkin että otan ison loikan ja hyppään pois trimmauspöydältä. Äippä tais aavistaa sen kun sai mut kiinni ennenkuin ehdin loikata. Ilmeisesti kostoksi me sitten harjoiteltiin hampaiden näyttämistä ainakin kolkytkertaa ja seistiin asennossa ainakin minuutti! Joo-joo, oon kiltti poika enkä keksi enää hulluja päähänpistoja!!



Me ollaan Tinksun kanssa jo melkein samankokosia. Eli mä oon oikeesti jo aika iso poika, ainakin siis noin ulkoisesti ;) Niin tai on mulla isompi pää kuin Tinkalla, mutta se onkin tyttö.. Tytöt saa olla vähän pienempiä. 

Ootte varmaan huomannu että välillä on ollu tosi kylmiä päiviä. Siis ihan jäätävän kylmää! Mä en kauheesti tykkää kylmästä. Mieluummin oon takan edessä makoilemassa. Romeon kanssa. Me ollaan molemmat pojat sellaisia lämpimässä rötvääjiä. Niin ja onhan se takkatulikin aika kiva!

Meillä on kolmestaan Romeon ja Tinkan kanssa superkivaa. Niin siis jos ootte miettiny miten me pärjätään. Tinka on ehdottomasti ykkönen riehumis- ja juoksukilpailukaverina ja Romeo on kuin peruskallio, sellainen johon voin aina luottaa ja jonka viereen voi käpertyä nukkumaan. Se lohduttaa mua jos nään vaikka pahoja unia. Sellanen isoveikka mulla on, ihanan rakastettava :) Jos yritetään Romeon kanssa keksiä kimpassa jotain jekkuja, niin Tinka on se joka pitää meidät järjestyksessä. Jos se niin haluaa, niin me istutaan vaikka rivissä hiljaa. On se sen verran tomera täti, hih! Mutta hyvää se vaan tarkoittaa. Onhan se totta, että täällä  olisi aika nopeesti superkaaos, jos kukaan ei huolehtisi järjestyksenpidosta. Siis äipän ja iskän lisäksi. 


Yleensä me ollaan kyllä kaikki kiltisti. Vaikka näin. Ihanaa talven jatkoa teille! Yritän vähän skarpata ja kirjoitella useamminkin. Tai patistaa noita kahta muuta edes kirjoittelemaan.

Elvis (kohta 9 kk)

No comments: