Friday, January 22, 2010

Voi inhotus!

Heippa kaikki!

Ihanaa että ootte kirjotellu tänne niin paljon. Ootte uudet tulokkaat tosi sulosia! Teillä ei varmaan ihan kaikki elämän jutut oo vielä selvinny, ja hyvä niin. Tätä ei kannata lukea sit yhtään pidemmälle...

Äipästä ilmeisesti tuntu että mun korvissa on jotain vikaa, kun en oikein oo jaksanu kuunnella sitä. Kyllähän mä kuuntelen... mut se puhuu niin paljon että oon aika valikoiva:) Mut joka tapauksessa, se siis päätti että nyt kyllä puhdistetaan korvat! Vaikka mä yleensä tykkään kaikesta mitä mun kanssa tekee, niin tää homma on kyllä ihan listan häntäpäässä. Mut pienen kiemurtelun jälkeen annoin sen ottaa mun korvista, äipän sanoja lainaten, ällöttäviä inhotuskökköjä. Niitä siis vaan revitään sellasilla saksien näkösillä jutuilla. Tekee mieli vaan ravisuttaa päätä kun korvat aukee. Arghh!

Mut onneks mä sain jättisuuren possunkorvan heti kun oltiin valmiita, sitä osasinkin vähä oottaa ja sen voimalla jaksoin juuri ja juuri kestää tän.

Nyt siis oletuksena on, että kuulen kaiken mitä mulle sanotaan. Unen näitte, sanon mä. Mulla on varmaan joku myöhäisteini-ikä, tekee vaan mieli tehä just niinku itteä huvittaa. Oisittepa nähny kun äippä veti mua perässään pihalla, heh! Mä päätin että just nyt mua ei huvita liikkua enää senttiäkään ja iskin nelitassujarrut päälle. Tassuja kyllä paleli kun ulkona on varmaan sata astetta pakkasta ja äippä näytti joltain eskimolta, mutta päätetty mikä päätetty, en liiku ja piste. Äipältä tais sit hermot mennä ja se vaan päätti et nyt mennään, kävellen tai raahaten. Onneks lumella liukuu aika hyvin, niin en joutunu luovuttamaan. Sit se siis vaan raahas mua perässään. Tää on kyl vähän epäreilua, mun pitäis olla se joka päättää mitä tehdään. Ihmettelin vaan et mitä se äippä nyt oikein kiukuttelee...


Sillon kun meillä menee ajatukset lenkillä vähän paremmin yksiin, niin oon saanu leikkiä kukkulan kuningasta! Meillä on mielettömiä lumipenkkoja ja mikäs sen mukavampaa kuin valloittaa vuoret. Siellä ylhäällä mä tunnen olevani todella minä, maailman suurin ja paras glenni!

Romeo

No comments: