Monday, January 11, 2010

Koiran elämää

Heippa kaikille!

Täällä pitkästä aikaa Lenni alias Lemppu. Tyttöystäväni Liinu kirjoitti tässä välillä ensimmäisen kertansa ja ihan mukavastihan tuo näytti sujuvan ;o) Arvatkaapa mikä on ollut mun suosikki juttu näillä pakkasilla? Liinu tais sen jo paljastaakin, mutta se on LÖHÖILY!! Tässä pari mallisuoritusta niille jotka vielä hommaa harjoittelee:



Just niin, mä olen taatusti mestari alallani ja oppia saa tulla hakeen.

Musta on oikeesti hieman harmi, että mun kaikki sisarukset on ripoteltuina ympäri maapalloa, eikä niitä ole täällä Suomessa, että pääsis vaikka joskus jutulle... täytyy varmaan kirjautua sinne naamakirjaan jos ne olis kans siellä! Toi olikin nimittäin varsin mielenkiintoinen idea... täytyykin pyytää äipältä apua, se kun on siellä aina joskus katselemassa niitä ihmisten juttuja.

Iskä löysi hassun jutun musta ja mun yhdestä kaverista otetuista kuvista... niissä oli ihan törkeet määrät enkelipalloja! Mä en tajua millään, että miks me ei Veetin kanssa saatu leikkiä niillä eikä oikeestaan edes niitä sen kummemmin huomattu!?!? Tais mennä hieman ohi siinä leikin tiimellyksessä. Onkohan kukaan teistä törmännyt näihin? Ne onkin melko hauskan näköisiä. Katsokaapa vaikka näistä parista kuvasta tuossa alla:


Normaalisti kuvaa klikkaamalla pitäis aueta isompi versio... ai niin, selvyyden vuoksi: tuona iltapäivänä EI satanut mitään.

Joo, on se elämä tosiaan taas ihanaa kun saa olla omassa kotona ihanan tyttöystävän ikeen alla. Liinu on välillä aivan sairaan kovaotteinen ja silloin on multakin -tosi kovalta jätkältä- päässyt oikein kiljaisu! No, oon kyllä sit antanut aina välillä aika kovaa takaisinkin, että joku roti säilyisi! Vaikka se onkin sellainen takkuinen prinsessa niin ihan kaikkea ei munkaan tarvi kestää. Mulla on sellainen vahva tunne, että Liinusta tulee TOSI hyvä äiti jonain päivänä! Se nimittäin tulee taatusti laittaa kaikki sinappikoneet sellaiseen ojennukseen, että jää turhat kitinät pois. Mä en ainakaan halua olla mukana synnytyksessä, enkä muutenkaan osallistua niiden kääröjen kasvatukseen millään tavalla! Mä sain siitä ihan tarpeekseni kun toi Limppu meille tuli... ai samperi, edelleen voin sieluni syövereissä tuntea sen viiltävän kivun kun Liinu nappasi kiveksistä kiinni... aaargh! Oon tosin siitä oppinut sen, että lasken tiukasti töpöni alas aina kun juoksen edellä... vielä tänäkin päivänä ;o) Neulatyynyn osa on mun kohdaltani ohitse! Kerroin sen myös Akulle, eli sellaiselle Kääpiösnautseri pojalle kun se oli ensimmäistä kertaa meillä. Tästä kerroinkin jo aiemmassa jutussani... niin ja sanoin samat asiat uudelleen myös nyt heidän meillä käydessä. Akulla oli tosin jo aika paljon hampaat vaihtuneet, mutta varmuuden vuoksi!

Jahas, mitäs vielä. Mulla alkaa oleen 2,5 vuotta ikää kasassa, eli ihmisen iässä sellaset ajokortin verran, mutta vielä en ole autokouluun päässyt edes teoriatunneille. Autossa oloa olen kyllä paljon harjoitellut ja se sujuu huomattavan paljon paremmin kuin tuolta meidän rinsessalta. Tupakointia en myöskään ole koskaan kokeillut ja ajattelinkin olla kokeilematta, koska olen mieluummin sellainen urheilija nuorukainen... olut kyllä maistuu ;o) Humalahakuinen juominen tosin ei ole onnistunut, koska en saa niitä halvatun tölkkejä tai pulloja auki millään!! En tiä, en taida kyllä koskaan kokeillakkaan kun oon hieman seurannut tota iskää jonain aamuina kun on tullut laulettua hieman karaokee... hmm... voi se tietty olla se laulaminenkin syynä siihen väsymykseen. Kaikkihan sen tietää miten väsyneitä artistit on ;o)

Hih hei! Iskä kertoi, että se varmaan alkaa ens kuun, eli helmikuun alusta oleen taas päivät kotona!! Jee, sit me päästään taas pitkälle lenkille myös aamulla. Toivottavasti se ei sit pelkästään remontoi tai tee puuhommia vaan on kaikki päivät vaan mun ja ton pimun kanssa! Iskä on ihku :)

Tassun paiskauksin,

-lemppu-

No comments: