Saturday, August 2, 2014

Wirta-Wallu tuli kylään!

Nonni!
Enpä ois uskonu että tämäkin päivä vielä tulee, mutta mun pentu tuli meille ja olikin oikein kaksi yötä! Mä jo aattelin että mun ei enää tarttis huolehtia niistä, mutta kyllä mun oli ihan pakko käydä välillä sitä vähän komentamassa. Etenkin kun se paini Elviksen kanssa vähän liian kovaa tai jos se muuten vaan sattui osumaan mua hermoon ;)
Wallu tutkailee että mikä ihmeen mesta tämä on...
Olin sille kuitenkin tosi kiltti, ihan pari kertaa vaan ärähdin ihan kunnolla ja sen jälkeen Wallu kierti mut hetken aikaa melko kaukaa. Mutta muisti taitaa olla vielä aika lyhyt kun se sieltä sitten kuitenkin hiipi takaisin..

Wallu tuli meille torstaina ja sai kyllä heti lempinimen Wirta-Wallu! Sillä oli siis niin paljon energiaa, että en tajua mistä sitä vaan riitti ;) Onneksi se energia purettiin suurelta osin painimalla Elviksen kanssa. Elviskin oli päivällä nukkunut hyvät päikkärit, joten se jaksoikin hyvin antaa Wallulle kampoihin, heh!

Hämäännyitkö kun mä tein tälläsen superliikkeen?



Huljan huljat glennivauvat ;)
APUWA!!


Tuota painia olisi varmaan jatkunut loputtomasti ellei äippä olisi välillä trimmaillut Wallua. Huh! Lepotauko! Wallulla oli vielä ihan vauvaturkki ja se piti ottaa pois.

Pusutauko :)
Tais tuo meidän äippä vähän tykätä Wallustakin ja Wallu siitä, kun ne aina välillä pussaili trimmailun lomassa... No, onneksi äipältä riittää rakkautta meille kaikille! Wallusta, mun pojasta, kuoriutuikin aika kivan näköinen koiruus trimmauksen jälkeen. Onneksi Elvis on poika niin se ei ihastunu siihen silleen. Joku pentuglennirakkausstoori näistä päivistä nyt ois vielä puuttunutkin!

Söpis! 
Ja taas mentiin! Heti kun vapaus koitti trimmin jälkeen niin paini alkoi. Painimisen lisäksi nuo kaksi harvensivat aika tehokkaasti äipän pensaita. Kuulin aika monta kertaa sanan EI, mutta ei se kyllä ihan tehonnut halutulla tavalla.. Puskat vaan heiluivat kun nämä kaksi pistivät näkymät uusiksi.




Toki mäkin osallistuin riekkumiseen aina välillä ;)



Mä kuulin myös että Elvis ja Wallu kävi uimassa, mä kävin sitten erikseen isojen glennien uintiretkellä Romeon kanssa. Mutta Wallu! Se on kyllä sellainen äitin poika että veti kuulemma oikein uimalenkin! Taidan olla siitä aika ylpeä ;)

Mutta kyllä se onneksi tuli väsy näillekin touhupettereille. Sitten kun väsy tuli niin se oli aika totaalinen.


Wallu oli meillä pari päivää ja täytyy kyllä sanoa että vaikka kuinka kivaa se olikin niin ollaan kyllä kaikki aika puhki nyt. Enhän mäkään kunnolla malttanu päikkäreitä nukkua, kun piti vähän kattoa noiden kahden perään..


Meille kaikille tulee ikävä Wirta-Wallua, Wauhti-Wallua, Waldemaria, Waltsua tai mikä ikinä sen hassun energisen pikkupojan nimi milloin olikin ;)

Tinka & co

Ps. Romeo teki melkein koko ajan vaan omia juttuja eikä juurikaan ottanut osaa meidän muiden touhuihin. Se vaan halusi leikkiä omalla pallollaan ja pyytää herkkuja;)


No comments: