Tuesday, August 12, 2014

Mut on kopioitu!

Nyt jouduin kyllä hieraisemaan silmiä pariin kertaan! Meille tuli tänään käymään mun kopio, sitä sanottiin vaan Hertaksi. Kattokaa nyt!

Hertta
Minä pienenä
Tosin se ei ihan tuolta näyttänyt ennen trimmiä ;) Herttis oli sellainen vähän epämääräinen glennimöykky, mutta tunnistin sieltä kyllä heti saman temperamentin kuin itselläni on. Hertta tuli sisään meidän pihalle kuin maailmanomistaja, mutta kyllä mä parhaani mukaan yritin pistää sen ruotuun. Ilmeisesti vähän liiankin tehokkaasti, kun sain sitten mennä nauttimaan rauhasta koirien huoneeseen portin taakse. Joku saattaisi kutsua sitä jopa jäähyksi.. ;) No, kyllä Herttakin saa vielä tietää mitä on jäähy ja jäädä paitsi kaikesta kivasta. Jos se kerta on niin samanlainen kuin mä, niin sille on kaikista pahin rangaistus joutua eri paikkaan kuin missä kaikki action tapahtuu ja rakkaat ihmiset ovat.

No, sillä aikaa kun mä olin rauhoittumassa, niin Hertta sai painia Elviksen kanssa. Ne tulikin tosi hyvin toimeen keskenään ;) Hyvä että meillä on Elvis, niin mun ei tarvinnu viihdyttää Herttaa.. Nyt se ei vaan ehkä jaksa enää illalla painia mun kanssa.




Näistä kuvista voisi päätellä, että noi kaksi olisi jotenkin metelöineet koko ajan. Mutta yllättävän hiljaa ne leikki keskenään, vaikka vauvahampaita kyllä esiteltiinkin melko tiuhaan tahtiin :)


Mutta yhtä asiaa mäkin sain todistaa. Näin kuinka Hertasta kuoriutui loistava tyttönen trimmissä. Hertta ei ollu pöydällä ihan niin kiltisti kuin Rocky, mutta meidän äippä suoriutui hommasta melkosta hyvin.. on kait tarpeeksi saanu treenata mun kanssa, jos mä oon kerta ollu samanlainen ;) Äippä ei saanu ees yhtään hammasosumaa, mutta näin kyllä pari hyvää väistöliikettä...

Tässä vielä ennen ja jälkeen kuvat niin tekin näätte eron.

Ennen
Jälkeen
Meistä vehnänvärisistä eron vauvaturkin poistamisen jälkeen huomaa kyllä helposti, kun meidän tiikerin raidat häviää ja tilalla on vain vehnää ;)

No, mä en siis saanu alun jälkeen kovin paljoa hengata Hertan kanssa, mutta kiva sitä oli silti nähdä. On noista mun vauvoista tullu jo aika isoja tyyppejä!

Tinka (&huoltojoukot)

No comments: