Monday, August 11, 2014

Brindlepainia

Mun äipän loma on kyllä meille koiruuksille aika rankkaa aikaa.. Koko ajan tapahtuu jotain. Tänäänkin just kun meinasin mennä päikkäreille niin meille tulikin kylään yksi mun vauvoista, Rocky! Se oli kyllä ihan yhtä kiva kuin Wallukin, eri värinen vaan. Se tuli kuulemma trimmiin, mutta ekana me saatiin vähän tutustua ja Rocky sai purkaa ylimääräisiä energioita;)

Rocky ja Tinka-äippä
Mun piti heti antaa sille vähän äidillisiä neuvoja että kuinka meidän pihalla käyttäydytään, ettei mun tarttis tulla väliin ja hermostua. Mutta ei kait se mua kovin paljoa kuunnellu kun piti välillä puuttua liialliseen painimiseen ;) Ja tässä sitä olisi teillekin, brindlepainia!





Niin just, aikamoinen meno ja vilske täällä kävi kun Elvis ja Rocky painivat sydämensä kyllyydestä! Elvis alla, Elvis päällä, välillä ihan sikinsokin ;)

Rocky ja Romeo
Rocky meinasi myös kysellä Romeolta ohjeita miten kasvaa suuren suureksi hienoksi glenniksi, mutta yllättäen Romeolla ei ollut muuta mielessä kuin juuri se sama keltainen pallo, joka on jo tullut teille hyvin tutuksi.. Ei Romeo kyllä pahasti sanonu, se oli lähinnä ihan että evvk ja voisko sun äippä heittää mulle palloa;)

Kun vauvat oli riehunu hetken, niin sitten Rocky joutui (tai pääsi) trimmauspöydälle. Mä ja muu jengi oltiin kannustamassa sitä koko ajan. Paitsi Elvis nukkui varmuuden vuoksi päikkärit, jotta jaksaa taas kohta riehua. Mutta voi vitsit että mä olin ylpeä mun pojasta! Se oli trimmauspöydällä tosi hienosti! Se vaan oli nätisti paikallaan ja ei ees yrittäny haukata vauvahampailla mun äippää. Pari kertaa se vähän inahti, mutta kuka nyt tykkäis kun peppukarvoja nypitään ;) Eli sitä ei lasketa.

Ja tämmönen sieltä kuoriutui, ihana Rocky!


Rocky melkein 15 viikkoa
Trimmauksen jälkeen me saatiin vielä kaikki juosta ja riehua, mutta tähän tottumattomalle Rockylle meinasi kait tulla jo väsy, kun se parkkeerasi pentujen selkeästi suosikkipaikkaan terassinreunalle. Sieltä onkin hyvä tutkailla menoa ja osallistua tarvittaessa ;) Siellä se Wallukin köllötteli useaan otteeseen.


Kiva että kävit Rocky ja nähdään taas!

Tinka (& muu lauma)

No comments: