Sunday, October 28, 2012

Bruno, Taimi ja Isis, KP-pennut!

Romeon pennut menestyivät hienosti näyttelyissä tänä viikonloppuna! Bruno ja Taimi olivat Seinäjoella KV-näyttelyssä lauantaina ja Isis Lahden pentunäyttelyssä sunnuntaina. Bruno oli toki ekana kehässä, vaikka kuvat nyt Taimista alkavatkin;) Tällä kertaa ei ollut turhaa säätöä siitä että kuka menee ensin vai meneekö kaikki yhtä aikaa... kehäsihteeri oli siis paremmin messissä :)

Joo - se oon mä, Taimi. Ja tiedän ihan tarkkaan mitä teen, huomatkaa
mun määrätietoinen eteneminen!

Taimi pöydällä tutkittavana

Näytä hampaat! Hyyyvä poika :)

Saisinkohan mä lisäpisteitä roikottamalla kieltä ulkona? ;)

Hymy herkässä voittajilla :) Lissu &Bruno, Ullis &Taimi
Molemmat koiruudet saivat erittäin hyvät arvostelut. Tuomari Matti Luoso valitsi tällä kertaa ROP Pennuksi Brunon ja Taimi oli VSP. Molemmat saivat KP:n. Viimeksi Kokkolassa järjestys oli toisin päin. Katsotaan miten käy sitten seuraavaksi Jyväskylässä;)

Voitostaan ylpeä Bruno :)  Kaveri taitaa tietää olevansa aikast ihana!
Ja sitten sunnuntaina oli Isiksen vuoro olla kehässä Lahdessa! Pentuja oli vain yksi, mutta huomasimme, että tuomari Vesa Lehtonen ei antanut KP:tä kovin helpolla. Ainakaan kaksi edellistä "vain yksi koira/rotu" osallistujaa ei saanut KP:tä. Mutta Isis sai:) Ja oli siis ROP-Pentu.

Isistä ihan vähän vaan haukotutti välillä.. saako jo
mennä päikkäreille? Mä ihan vähän voisin nukkua
tuolla häkissä.. vaikka se ei ookaan pinkki;)

Nonni, kopeloi vaan, mulle on kerrottu että tää on ihan normaalia..

Mä sain siis kävellä oikeen punaisella matolla! Taidan olla julkkis!

Katsokaa vaan mua. Kyllä mä jaksan tässä patsastella!

Isis oli ihan pro, seisoi kuin patsas ja käveli reippaasti. Tuomarikin sai kaupan päälle hännänheilutukset :) Erikoismaininnan tämä bloggaaja antaa järjettömän hienosta purennasta.

Romeo-iskä onnittelee pentujaan! Jazzkin on kuulemma menestynyt hienosti Norjassa, vai oliko se Tanskassa.. no jossain kaukana kuitenkin ;)

Minttu

No comments: