Saturday, October 27, 2012

Eka lumi!

Ensi lumi tuli ihan yllättäen ja onneksi oltiin juuri silloin menossa Keuruulle! Ihan parhautta :) Oli kyllä vähän outoa ekaksi kun lähdettiin vaan isin kanssa reissuun. Mutta sitten me haettiin äippä mukaan Jyväskylästä! Sillä oli ollu siellä jotain työjuttuja. Meidän työjuttu on kyllä nyt vaan nauttia ja riehua.

Jesjesjes! Ihan koskematonta lunta!

Äippä, mun parrassa on jotain jäistä...
Minäkin iso poika taisin löytää itsestäni ihan pikkupojan kun oli taas niin kivaa!. Ainut miinus tässä lumijutussa oli kyllä pakollinen sulatustauko kylppärissä ennenkuin pääsi ihan sisälle asti ;)

Mä vähän äippä kävin tuolla hangessa kaivelemassa..

Kukkuu, täällä mä oon! Mä melkein uppoon tänne!
 Lunta tuli yllättävän paljon näin ekaksi lumeksi ja kaiken lisäksi vielä lokakuussa! Me muistetaan että viime uutena vuotena kun oltiin täällä kanssa niin lunta ei ollu yhtään näin paljoa..

Pallo messissä, kesät ja talvet ;)

Pakolliset kierimiset :)
Äipällä ja iskällä oli tarkoitus haravoida lehdet pihasta, mutta harava vaihtuikin lumikolaan (Tinksun inhokki) ja pulkkaan (Tinksun inhokki). Muuten meillä oli ihan loistoretki, kun Tinksukin sai tarpeeksi uhkailtua pulkkaa ja lumikolaa, ettei ne hirmut vaan hyökkää sen kimppuun tai kiusaa äippää ja iskää ;) Hupsu tyttö!

Toivottavasti te muutkin ootte nauttinu lumisesta viikonlopusta! Paitsi sen kuulin ettei Kuopiossa ole lunta.. mutta onneksi Taimi ja Unto näki lunta Seinäjoen näyttelyssä, etteivät nyt ihan paitsi tästä ilosta jääneet..

Romeo ja Tinksu

No comments: