Saturday, May 19, 2012

Täysillä joka suuntaan

Nyt oli ekaa kertaa ihan kesä! Ja onneksi me oltiin Sysmässä:) Se olikin kyllä aika kiva ylläri, kun hypättiin autoon ja tultiin möksälle. Me juostiin Tinksun kanssa heti keskiviikkona sellaista rundia tunti tolkulla, että lihaksia särki jo illalla. Mutta kyllä ne siitä sitten vetreytyi kun seuraavana päivänä jatkettiin! Ja välillä käytiin järvessä viilentymässä.

Ai oonks mä vähän onnellinen koiruus? 

Väliviilentyminen, tätä tapahtui noin sata kertaa päivässä..

Märkä koira Romeo päätti käydä ihan sukeltamassa.

Korvatkin menee vauhdissa ihan vinksin vonksin ;)

Ihan pakko oli ottaa pikku lepo välissä..

Ja sitten taas mennään! 

Taidankin viilentää masua täällä vähän pidempään.

Josko mä vaikka kokeilisin loikata tuonne kivelle..? Onnistuisikohan se...
Tinksu uhmaa luonnon lakeja..

Mökkiversio trimmauspöydästä. Ja keli oli mitä parhain
tuohon puuhaan! (kommentoi trimmaaja..)

Mä taidan olla maailman paras koiruus.. ;) Tinka fiilistelee omalla
trimmausvuorollaan...

Huomenna mennään kuulemma kotiin, meillä on siis vielä koko ilta ja aamu aikaa riehua. Mitä?! Tuleeko tuolta soutuvene?! Mennäänkö heti laiturille katsomaan kuka sieltä tulee? JOOOO! Ja sitten voitais taas vähän riehua? Ja uida! Ja kato joku grillaa makkaraa! Ja tuolla on mun pallo, sä et sitä vie! Et saa mua kiinni!

Tuntuu jo aika kesältä :)

Romeo ja Tinka

No comments: