Sunday, February 26, 2012

Tähtireissu!

Hei kaikille! Tinksu tässä pitkästä aikaa :)

Romeo on vaan kirjotellu tänne kaikkea kivaa, nyt on mun vuoro ja Romeo ei liity tähän mitenkään:) Tähän liittyykin Samu-glenni! Äippä otti mut mukaan ja mentiin Heinolaan leikkimään Samun kanssa, sellaiseen tosi kivaan koirapuistoon, jossa oli polkuja ja puita. Ja tietty  LUNTA! Me tykätään Samun kanssa molemmat lumesta, niin ja olihan se tosi kivaa juosta täysiä kilpaa:)

Hippaa! Et vamasti saa mua kiinni!
Olin jo melkein unohtanut kuinka mukava Samu on, piti aluksi vähän isotella sille, mutta sitten huomasin ettei se kannata, leikkiminen on paljon kivempaa:) Paitsi pari kertaa olin vähän mustis mun äipästä, kun se rapsutti Samua.... Silloin mun piti kyllä tehdä Samulle selväksi kenen äippä sitä rapsuttelee ;)

Ihana Samu :) Lumikuono :)

Pitihän munkin välillä vähentää hikeä möyrimällä hangessa. 

Ja taas mennään! 

Parta jäässä ja pari ylimääräistä lumikökköä
 karvoissa.. Mutta ei mua oo tehty sokerista, leikki jatkukoon!

Josko vielä vähän leikittäis ennenkuin lähdetään kotiin? JOOOO!


Tää koirapuisto oli muuten Tähtiniemessä, aika hauska nimi paikalle jossa voi viettää hauskoja hetkiä :) Tämä reissu oli ainakin mun tän päivän tähtihetki! Ihan vähän riehun tässä vielä Romeon kanssa...ai niin, eihän Romeon pitäny liittyä tähän mitenkään.. ja sitten taidan ottaa pikku päikkärit. Jos vaikka vielä näkis Samusta leikkiunia.

Tinka

No comments: