Sunday, February 5, 2012

K niinkuin Keuruu (tai kylmä..)

Jeee! Me oltiin taas viettämässä pitkä viikonloppu Keuruulla. Pikkasen oli vaan kylmää aina välillä, pohjalukemat oli lauantai-aamuna -35 astetta! Mutta kyllä  me silti jaksettiin ulkonakin riehua ;) Ja nyt täällä oli tooodella paljon enemmän lunta kuin uutena vuotena ja jäällekin uskallettiin. Tai siis kyllähän me, mutta äippä on välillä vähän epäuskalias kun jäälle pitäis mennä.

Bestikset matkalla auringon laskuun ;)

Jos juoksee oikein kovaa niin ei tuu tassut niin kylmiksi ;)

Romeo ottaa vähän rennommin ja katselee
maisemiakin välillä.

Jäinköhän  mä tänne jumiin...?

Lumi-Romeo;)

Vaikka olis kuinka kylmä niin voi tulla silti hiki.

Juostaanko vielä vähän? Jooo!

Tinksu vauhdissa, niinkuin yleensäkin:)

Kumpi voittaa? Minä eikun minä...




Nyt on niin kylmä että voitaisko
pliiiiis mennä jo sisälle?

Ja yllättäen riehuminen jatkui sisällä..

Välillä vähän lepoa takkatulen ääressä...

Ja sitten taas homma jatkuu!

Jos mä hiivin täältä takavasemmalta niin ehkä mä saisin
Romeolta nyysittyä ton lelun..

Nyt on hiki, mutta kivaa oli! :)

Olipa taas kerran loistoreissu! Ai niin, mutta siis mehän mentiin Keuruulle alunperin siksi, että Tinka osallistui Keuruun ryhmikseen. Tän kaiken riehumisen välissä Tinksu siis kävi näyttelyssäkin, uskotteko että tässä on sama koira joka lähinnä vaan riehuu joka kuvassa?


Tinksulla oli tuomarin mielestä viehättävä temperamentti, siinä se oli kyllä oikeessa ;)

Romeo ja Tinka

No comments: