Sunday, January 29, 2012

Pikku-Romeoita tulossa!

Mitä? Pikku-Romeoita? Monta??


Kannatti rakastua Kikiin ;) Musta tulee meinaa iskä! Maailmaan tulee pikku-Romeoita ja pikku-Kikejä, aika mahtavaa. Kiki oli käyny ultrassa ja vauvoja oli möyriny sen masussa paaaaljon, ainakin jotain 6-9 kpl. Me ollaan kyllä vitsailtu että niitä tulee 12. Mutta eihän sitä tiedä, voi siellä pari olla vielä piilossa...

Mun äippä menee mukaan jeesaamaan kun ne syntyy, jos se vaan mitenkään sopii sen aikatauluihin. Mua ei kuulemma huolita mukaan, mutta en mä nyt niin tiiä kiinnostaisko mua ees. Kiki mua voiskin kiinnostaa, mutta sillä taitaa olla sillon jotain muuta tekemistä. Varmaan voidaan Kikin kanssa nähdä sitten joskus toiste ;)

Tinksu ei vielä ymmärrä näitä isojen glennien juttuja, tai onhan sillä juoksuja jo ollu paritkin, mutta ei se tajuu mitä ne tarkottaa. Tinksu on kyllä välillä niin pimee adhd-pikku-sisko, että mitäköhän siitäkin tulee jos sillä joskus käy flaksi? No, enpä taida tuhlata ajatuksia siihen asiaan, eihän se mulle kuulu. Joku muu saa pohtia sitä, tsemppiä vaan! 

Mutta nyt ootellaan vielä jotain kolme-neljä viikkoa, sitten alkaa tapahtua :) Sitä ennen me ehditään käydä vielä maallakin riehumassa, nyt siellä onkin oikeesti paljon lunta missä möyriä.

Romeo


No comments: