Sunday, January 1, 2012

Vauhdikas vuoden lopetus



Heips!

Meillä, mulla Tinksulla ja Romeolla, oli tosi hieno vuosi ja sen päätti vielä uskomattoman mukavat päivät maalla Keuruulla:) Se oli tosi hassua, ensin oli kesä ja sitten tulikin talvi! Kaikki siis samalla reissulla!

Mitenköhän päin me nyt oikein oltais? Kun voi mennä melkein minne vaan!

Ihan kuin kesällä, nurmikko on vihreä ja aurinko paistaa :) Romeo
taitaa haluta herkun...

Jos vaikka riehutaan ensin niin kauan kuin jaksetaan? 

Ja välillä painitaan!

Ei oo lunta ei.. vaikka kuinka yritettiin etsiä.

Peltohippaa.

Jes! Lunta ihan sopivasti pieneen piehtarointiin:) Tinksu nauttimassa.

Mitä ihmettä? Huomiseksi on luvattu lunta! Voikohan se
toteutua, en oikein jaksa uskoa..

Ja lumi tuli! Mutta voitko silti heittää mulle tota palloa ja
lakata ihmettelemästä?


Romeo ei hevin luovuta :) Vaikka se kuinka haluaisi että lelua heitetään, niin pois antaminen on välillä vähän haastavaa...

Hei, nyt täälläkin on LUNTA!

Tätä leikkiä ei Tinksu olekaan aiemmin leikkinyt, eikä taida haluta leikkiä
jatkossakaan. Se meinaa tais luulla että pulkka tekee meille jotain
pahaa ja yritti saada meidät pois kyydistä ja haukkua pahan pois ;)



Romeo ei luovu lelusta, vaikka yrittääkin pysyä
pulkan perässä ;)



Vuh vuh! Mene pois paha pulkka!

Aurinko laskee, selkäni taa, se värjää mun turkin
punaisellaan...

Tässä auringon viimeisissä säteissä voisi kyllä vaikka
vähän pötkähtääkin. Tuli niin hiki, kun riehuttiiin ulkona
 koko päivä. (Tinksu)

Voi haukotus että väsyttää! Kyllä tämä koirana oleminen
on rankkaa puuhaa ;)

Kiitos meidän ihmisille ihanista päivistä. Uuden vuoden raketit kyllä vähän jännitti meitä, mutta me mentiin sitten Romeon kanssa kattelemaan niitä sisälle. Tai Romeo sanoi ettei sitä yhtään pelottanu, mutta säälistä tuli sitten mun kanssa, ettei mun tarvi olla yksin. Oli miten oli, niin kiva että mulla on noin ihana veikka :)

Nyt me ollaan molemmat ihan poikki, kun juostiin jotain viisi päivää putkeen. Uusi vuosi on hyvä aloittaa vaikka nukkumalla..zzzzzzz.

Tinka ja Romeo

1 comment:

Elmeri said...

No teilläpäs oli hienot vuodenlopettajaiset!Hienoja kuvia! Mä ymmärrän kyllä Tinkaa, pulkka on vähän sama kuin lumikola, niille täytyy rähjätä ja purra myös, ne on uhkaavia! Tänään äippä yritti kolata mut mä antanu. Mä olin uutta vuotta juhlimassa Elli-bullin kaverina, turvana ettei se olis pelännyt niin paljoa, onneks siellä oli lapsiakin niin ettei me muistettu pelätä kun oli hulinaa.Hyvää Tätä Vuotta! t. Elmeri