Sunday, February 19, 2012

Puppies! Pentuja!

Mun ja Kikin treffit onnistuivat hienosti ja nyt meillä on maailmassa ihanan ihania pikkuisia pötköjä, glenni-vauvoja:) Mun äippä oli mukana katsomassa kun niitä putkahteli maailmaan, mä en ollu paikalla, mutta täytyy sanoa ettei mua oikeestaan edes ois kiinnostanut. Se oli kuulemma pitkälti odottelua ja mä en oo siinä ihan paras. Mä haluan että mun ympärillä tapahtuu :) Äippä lässyttää tossa vieressä niiiiin paljon, että mun on pakko antaa sen kirjoittaa tänne välillä...

Seitsemäs ihme tuli maailmaan:)

Läjässä kaikki seitsemän ihanuutta. 

Mä taidan ottaa tässä välissä vähän unta:)

Joku on käynyt maitobaarilla ahnaammin kuin muut, heh!

Porukasta löytyi muitakin ahneita maidonjuojia :) Oli hauska seurata
kuinka pennut alkoivat ihan parissa tunnissa muuttua vastasyntyneistä
rääpäleistä paljon pulskemmiksi pötkylöiksi:)


Pikkupikkupikku-tassu. Tästä kasvaa iso ja vahva glennin
 tassu ihan kohta.

Näitä ihanuuksia syntyi siis muistaakseni kolme poikaa ja neljä tyttöä, kolme vehnää ja neljä brindleä. Ensimmäisen yön jälkeen Kiki-äiti ja lapsukaiset voivat hienosti:) Kaikki pennut on jo varattu.

Miten musta tuntuu että koko ajan  meinaan kirjoittaa sanan "ihana" eri muodoissaan.. oli mieletöntä olla mukana.

"lässyttää koko ajan"

Minttu

No comments: