Monday, August 1, 2011

Glennierkkari Hauholla 31.7.2011

Heissan!

Nyt olikin vaihteeksi erilainen päivä, verrattuna siis mökkireissuihin. Me mentiin äipän kanssa näyttelyyn Hauholle ja siellä olikin ihan hirmu määrä meitä glennejä, oliko jopa 66! Se tais olla oikein ennätysmäärä. Matkalla meinasin kyllä saada sätkyn kun napattiin äipän kanssa Rozzi kyytiin. Mutta onneksi se ei tullu  mun kanssa takaboksiin, niin sain ees nukkua rauhassa. Se Rozzi on meinaa vieläkin aika kiinnostunu musta.. No kuitenkin, olihan se kiva että oli tuttuja matkassa ja uusiakin tuttuja sain.

Vauva-glenni antoi mulle pusun! Kait mä oon sit aika ihana ;)
 Se oli kyllä vasta 4 kk vanha niin sen mielipiteitä ei varmaan lasketa...

Mun veikka Elmeri oli tuomarin tutkittavana.

Elmeri käveli hienosti kehässä, arvosteluksi tuli JUN ERI.

Junnupojat rivissä, olihan siellä ihan kivan näkösiä poikia ;) 
Mun vanha tuttu Unto :)


Sitten oli Unton vuoro esiintyä. Unto on kyllä kans aika kiva! 

Rozzi. Mä en oikein vielä tiedä tykkäänkö mä Rozzista vai en.
Se on vähän sellai on/off -juttu ;)

Koko ajan vaan poikia eikä mun vuoro ollenkaan...
 Nyt siis esittelyssä Rozzi.
Rozzi voitti avoimen luokan urokset ja sai vielä sertinkin.
Siitä tuli nyt Suomen Muotovalio! Tässä se saa onnitteluhalin
sen äipältä. Taidan mä sit kuitenkin tykätä siitä, siis Rozzista ;)

Vihdoinkin mun vuoro! Mäkin sain arvosteluksi JUN ERI
eli erinomainen.  Oon siis erikivahyvä koira;)

Ja tässä oon sit vielä mä:) Välillä oli aikaa vähän hengähtääkin.

Päivä oli hirmu pitkä ja aika kuumakin oli aina välillä. Mutta kivaa oli ja leikin monen koiran kanssa. Naapurin Doriksenkin kanssa painittiin, vaikka se on tyttö. Ei kerrota muille, hih!

Kiitos kaikille seurasta,
Tinka

No comments: