Friday, January 7, 2011

Köydenvetoa

Nyt on kyllä jo mun suunvuoro, Tinka kun on ollu niin paljon äänessä!
Toi Tinka on kyllä aika hupsu, se ihan tosissaan luulee voittavansa mut. Mistäköhän se on ton egon oikein periny?? No, joka tapauksessa mä ihan säälistä annan sen muka voittaa joskus, ja sit ihan hämmästyy kun saakin multa lelun. Hih hih, hupsu tyttö!


Mulla on kyllä on oikeestaan tosi kivaa, nyt kun Tinka on jo isompi ja sen kanssa voi kunnolla leikkiä. Meillä menee aika kahdestaan ihan vauhdilla, kun riehutaan, painitaan ja millon mitäkin. Ihan mun kainaloon en anna sen kyllä tulla nukkumaan päikkäreitä, jotain rajaa nyt sentäs kuitenkin!

Siitä mä en kyllä kauheesti tykkää, että Tinka yrittää omia äipän aina välillä. Just kun mä oon saanu hyvän asennon äipän kainalosta, niin eikös sen oo pakko änkee siihen väliin. Ärsyttävää! Ja sit se aina välillä vieläkin puree mua jaloista, ehkä se yrittää pätee tai jotain. Sillon mä kyllä näytän sille että mä oon meidän perheen (ainakin siis meistä kahdesta...) pomo ja mulle on turha tulla ryttyilemään. Mut enhän mä sitä ikinä satuttais, ainakaan tarkoituksella, onhan se mulle rakas!

Romeo

No comments: