Friday, January 21, 2011

Tyttöjen ja poikien värit

Meidän äippä on ehkä vähän pimee, mutta kivahan se on saada kaikkee uutta;) Nyt meillä on sitten ihan samanlaiset pannat, mä sain tietty tyttöjen värisen ja Romeolla on poikien versio. Tietty tytötkin vois käyttää mustaa, mutta on tää pinkki kivempi. Tai joku fuksianpunainen on kuulemma oikea termi, mutta tyttöjen väri kun tyttöjen väri;) Meillä on molemmilla niittejä, ne on aika jees! Ollaan vähän niinku koviksia...


Ja arvatkaas mitä mä kans sain?? Farkut! Kokeilin niitä jo, mutta ei mun vielä kuulemma tarvi käyttää niitä. Sitten vasta kun mulla alkaa ne tyttöjen jutut, en viitti ees puhua niistä Romeon kuullen ettei se sekoa jo valmiiksi. Oon vähän kuullu huhua, että Romeo menis sitten ukille ja mummille hoitoon, mut en oo varma. Ois se kyllä aika outoa olla kotona ilman Romeota kun vielä ois kaikki naisten jututkin ekaa kertaa. Ei ois ketään kenen kanssa jutskata ja kenen kainaloon käpertyä jos tuntuu hölmöltä... Toisaalta, eihän Romeo kyllä mitään niistä tiedä, joten sama se jos mä jutskaan ton nallen kanssa;)

Kerron sitten myöhemmin lisää miten kävi, tässä saattaa kyllä tapahtua vielä paljon muutakin ennen niitä;) Äippä sanoi että parin viikon päästä mä pääsen sen kanssa koko viikonlopuksi retkelle Keuruulle! Siitä tulee varmasti tosi kivaa, ja mikä tärkeintä, mun ei tarvi kilpailla äipän huomiosta Romeon kanssa moneen päivään... Romeo on kyllä varmaan vähän kade... toisaalta enhän mä voi tietää mitä kivaa se tekee isin kanssa. Mut mun retki on ihan varmasti parempi!

Tinka

Ps. Pannat by Jokke, Krokus-sarja (jos tässä vois peukuttaa niin me peukutettais!)

2 comments:

Elmeri said...

Voi ei kuinka hienot pannat! Mäkin kuulin jotain noista tyttöjen jutuista, Ellillä oli jo eka kertaa. Mutta se ei kestä kauaa. Mä sitä paitsi joudun hoitoon, äiti ja iskä lähtee johonkin. Mulla on jo kaksi ottajaa, ne saa kuulemma riidellä kumpi saa...

Kennel Meomodo said...

No eikö oo aika kivaa olla niin suosittu, että moni haluis sut:)